Happy H Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Må bare spør om en ting sidn du kan så mye om TR,EL, Befruktning osv=) Første menstruasjon etter SA var ganske lang og merkelig hos meg. blødde kraftig i 7dager og hadde små blødniger i 7dager etter dette. Hadde altså TR i 14dager. Når kommer EL da? kan den ha vert mens eg fremdeles hadde TR, eller kommer den seinere sidn eg blødde så mye? Har jo vanligvis en syklus på 28dager, alltid hatt d. men blir denne syklusen lengre no sidn eg blødde så lenge? Håper du kan svare på noe av dette=)
Happy H Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2007 dytter denne litt eg så du ser den når du komme inn her
melkekua™ Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Hei hei ) Hmmmm....lang syklus etter SA er ikke uvanlig, tror heller ikke det er så uvanlig at den neste blir litt lang også, men den bør være kortere. Noen ganger tar det litt tid før kroppen henter seg inn igjen. Jeg vil tro at el ikke har vært ennå, men jeg vil ikke synse om sånne ting. Test etter el, og vær litt tålmodig ;o) Lykke til videre, håper det sitter en spire for deg snart xxxxxxx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå