Gå til innhold

hvor mye ser man på ul i 9.uke


Anette og Miss Sofie

Anbefalte innlegg

skal på ul på tirsdag å da er jeg 9+5 og lurer på hva jeg får se?

er åsså redd for å ikke se no at babyen har dødd, merker man det i så fall, og åssen da? har ikke noe tegn til det utenom at tegn på at jeg er gravid går litt opp og ned.

men det skal bli deilig å se om det står bra til inni der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal du på tidlig UL? Er det bare fordi du er nysgjerrig?

 

Hvis alt er som det skal så skal dere kunne se at hjerte banker. Hvis det ikke banker kan det være at du har hatt en MA (at fosteret er dødt). Hvis du har hatt en MA trenger du ikke merke det, dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er vel mest for nervene åsså er det jo gøy uansett om man ikke ser så alt for mye:) går liksom litt mere opp for meg kanskje at noen lever inni der om man ser det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå inn på profilen min... der er det et bilde fra uke 9... den lille, søte helt øverst. Låg å vifta med armene når vi var inne, og hjertet dunka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss L + nurk.. åå va kjekt å se bilde av nurket ditt=) skal på ul imorra er akuratt 9 uker da tror jeg.... Derfor jeg skal på ul for er ikke sikker på siste mens=/ Huff håper alt går bra og de ser hjerte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Koselig å se ultralyd bilde fra uke 9. Er selv 9+0 i dag og skal på ultralyd en av de nærmeste dagene pga blødninger.

 

Hvor lang ble babyen deres målt til i uke 9?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så søt den var:) nå er det ikke lenge til min time heller, på tirsdag.. å da er jeg 9+5 etter egene sånn ca utregninger er ikke helt sikker på når jeg hadde mensen sist.. men det blir spennende å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...