Gå til innhold

Til dere som virkelig kan dette med el tester.

Anbefalte innlegg

For første gang har jeg gått til innkjøp av el tester. Er i dag på dag 13 etter tr. Har testet noen dager om morgenen, men den har vært negativ så langt. Kjenner at el er nær, fordi jeg har vondt. Normalt har jeg sykus på 28 dager. Vi var på hytta i dag og skrev søknad til storken på morgenen. Sambo er uvitende om dette etter kloke råd på bim, ettersom sambo tok det kjempetungt at vi hadde ma i mars. skal prøve å la vær å gi han altfor store forventninger. Men da vi skulle reise, sa han at det var like greit at jeg og barna dro idag, og han dro i morgen ettersom han hadde noen kunde besøk i morgen som var nærmere hytta. Om jeg nå skulle få positiv test i morgen tidllig, er det da for seint å skrive ny søknad i morgen kveld?

Vet at jeg har sett noen som har referert til en link om sånt ett eller annet sted her, men finner den ikke nå. Usikker på hvor lenge egget lever.

Takknemilg for svar.

Fortsetter under...

Tror du kan søke igjen i morgen uten å misse noe. EL-test er, etter det jeg forstår positiv i forkant av el, så da har du litt tid på deg. Egget lever ca et døgn, men gutte-svømmerne kan holde ut i 72 timer... så i dag tidlig og i morgen kveld holder helt sikkert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...