sneipen <3 snuppa Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 vet at det er 15% rabatt på denne vogna,vurdere på å kjøpe den.. noen som vet pris?? mange kg veier den? vil høre ALT om denne vogna,positivt og negativt!!! )
ramløsa- nok en gang Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Hei Hvor er det tilbud hen? Jeg teller på knappene å kjøpe den på nettet, har egentlig bestemt meg for lenge siden. Hvis det er rabatt så blir det kanskje norskkjøpt likevel.. Lurer på om det var ca 13 kilo. Litt tyngre enn vogner som OTH og Easywalker, men jeg synes den virker best fordi den er stor, går både i by (smal nok for buss og trikk), og mark (store lufthjul, stabil, låsbart forhjul, skivebrems). Negativt er at noen ikke synes den er så pen, at den ikke er vendbar, men det er ikke de andre i samme sjanger heller. Og at den altså veier noe mer enn noen av de andre.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 På www.buggy.de finner du info om vogna, + demo-film. Jeg kjøpte en via babyjugle for noen uker siden, kun sportsdelen. Er veldig fornøyd med vogna, og ungen på 2 år sitter kjempegodt i den. Den har veldig god sittestilling,ikke sånn tilbakelent som f.eks EW. ( dette er jo smak og behag for barnet,men mitt barn nekter å sitte tilbakelent). Den har regulerbart fotbrett,vi bruker det veldig mye,så viktig for oss. Stor titteluke, intregrert myggnetting med solskjerm, store gode lufthjul, god fjøring, lang sittelengde, vind og vannavisende stoff (carbony), godt polstret sittedel med Air-go funksjon (pustende), handbrems. Du får også kjøpt fotpose/stormtrekk til denne for kr 199,-.
Lykkeliten og jeg Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 Hvor er det tilbud på den da? Vi har bestemt oss for denne vogna, men siden vi har god tid enda, så har vi ventet med å kjøpe til vi evt kommer over et tilbud )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå