Gå til innhold

Snufs..."Alle" synes Michelle er et stygt navn..:(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm, det er kanskje litt kinkig om "alle" du kjenner misliker navnet, men det er jo deres familie det blir viktigst for uansett. Tipper "alle" glemmer at de ikke liker det når de blir kjent med jenta di som mer enn et navn - dessuten kan de passe sine egne saker! :P

Kall henne Michelle og blås i smart-asser.

næmmen i all verden, hvorfor bry seg om hva alle andre mener?? Michelle er ikke et navn fra min gruppe med favoritter, men derfra til å kalle navnet stygt...! Min eldste jente har ei venninne på 13 som heter Michelle, hun er verdens snilleste og søteste jente så jeg har bare gode assoiasjoner med navnet.

Om du liker navnet og din mann liker navnet så hvorfor høre på alle andre???

Michelle - my bell;-) Vel, det er ikke mitt favorittnavn, men synes faktisk at det er veldig pent! Grunnen til at jeg ikke ville valgt det er at jeg forbinder det med en mørkhudet jente med langt mørkt hår og brune øyne, noe jeg neppe vil få... Har aldri møtt noen etniske nordmenn som heter det. Man velger jo ofte navn etter hva og hvem man forbinder med et navn. Liker du det så godt synes jeg du skal velge det uansett - velg for deg selv, ikke de andre!

Det er ikke stygt i det hele tatt, men det har vært så uheldig at det har falt i kategorien Harry og da er folk nådeløse. Dere får gå for det som passer dere og etternavnet (ett eller to) som jenta skal ha. Det kan se litt merkelig ut sammen med et traust norsk etternavn, men kan gå fint med mange andre.

Annonse

Å sette navn på sine barn er foreldrenes privilegium. Velg det dere selv liker. Når det er sagt skjønner jeg godt at nadre ikke liker navnet du har valgt. Michelle synes jeg er kjempeharry, i samme kategori som chasmin, belinda, victoria, Melissa... hører ikke hjemme på norske barn synes jeg, men det er nå min mening. Sikkert mange meninger om navna jeg har på mine også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...