Gå til innhold

Graviiiiiiiiiiiiiiiiiid :):)


Hege & lille Hannah <3

Anbefalte innlegg

Men nervøs. Tok test idag. Jeg og samboer er overlykkelige, men nervøse. Jeg har svikt i morkaka, og av den grunn døde min lille baby i magen, bare 20 uker gammel. Dette skjedde i februar, og nå er jeg altså blitt velsignet med et barn til. Men nå lurer jeg på om noen vet hva jeg kan gjøre for at dette ikke skal skje igjen? Hvis det er noe man kan gjøre? Vil ofre alt for denne skatten... Skal prøve å komme til jordmor allerede i morgen. Men håper dere har noen gode råd til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulere så mye... jeg mistet min lille tulle i uke35.2 pga infarkt i morkaken.. legen min har gitt oss beskjed om å si i fra med en gang vi vet vi venter baby igjen, for å bli grundi oppfulgt,.. han sa at di skulle følge med gjennomstrømningen av nering gjennom morkaken ved neste graviditet+ ta vi kom til å bli fulgt opp oftere denne gangen... håper di gjør dette til dere også,. hvis ikke kan du be om oftere kontroll hvis du føler for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg vet dessverre ikke hva som kan forhindre at akkurat det samme skjer igjen...

Jeg har selv mistet halvveis i svangerskapet. Det er ingen ting jeg kan gjøre for at dette ikke ender likt.. Men jeg får tett oppfølging på Riksen. Det er til stor hjelp og er godt å vite. De kan ofte forrutsi en del.

 

Har du hørt noe om oppfølging i fremtidige svangerskap?? Ring legen din og snakk med ham.

 

Lykke til!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da jeg var på sykehuset forrige gang det gikk galt, sa dem at jeg kom til å få tett oppfølging, og flere UL. Jeg må gå på blodfortynnende pga morkakesvikten, og jeg kommer muligens til å bli sykmeldt med en gang for å ikke anstrenge meg. Så dette kan bli kjedelige måneder for ei som alltid er i farta. Men vil gjøre alt for mitt lille gull<3

 

Tenkte jeg skulle dra på sykehuset å snakke med jordmor, fremfor å dra til lege. (Fastlegen min er helt sprengt i hode) :/ Hehe..

 

Takker for svar :) Skal skrive når jeg har vært på sykehuset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...