Gå til innhold

Mannen min er på Match.no med bilde og det hele. Har funnet "jenta hans" på Facebook...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg? Får bare opp navnet hennes og et bilde. Er det ikke mulig å se mer av hennes profil? Er veldig nysgjerrig. Tror ikke de har møtt hverandre, de mailer og chatter tror jeg. Men ikke så ofte.

Har dere noen råd?

Skrevet

Hadde rett og slett spurt han rett ut hvorfor han mailer og chatter med henne. Jeg hadde ikke godtatt at samboeren min mailet med ei annen jente. Da hadde jeg blitt sinnsykt sjalu!

Hvis hun har lukket profil på facebook så får du ikke kommet inn og sett mer hvis ikke hun legger deg til i sin venneliste ettersom jeg har skjønt.

Skrevet

Jeg hadde fått sjokk! Hadde blitt så forbanna og såra! Kan du ikke konfrontere han med hva du har funnet? Han er jo ikke særlig forsiktig hvis han har profil med bilde liggende ute...

Håper det ikke er så ille som det virker som... Er vel ille nok at han har profil på match.no men... Huff...

Skrevet

Hei, jeg ville absolutt snakket med mannen min! Hadde følt meg rimelig sveket dersom han "bød seg frem" på et nettforum og attpåtil stiftet nye kvinnelige bekjentskaper.... VIlle ikke greid å holde tett!

Lykke til!

Skrevet

hadde kastet kan rett ut! sånn oppførsel hadde ikke blitt tollerert i heimen her nei!

Skrevet

Dersom hun er medlem av et nettverk kan du rett og slett melde deg inn i samme nettverk så får du full tilgang til profilen hennes, dersom hun ikke har passet på å sperre for det...

(kanskje det er noen jeg har i min liste eller mine nettverk, sjekker gjerne for deg om du vil, send meg en pm)

Skrevet

tillab *og lille Embla+1pp* : Jeg har sendt deg en melding. Håper du finner ut noe.

Skrevet

Synes det er meget respektløst av han å drive med slikt når han har dame! Jeg hadde blitt skikkelig forbanna! Jeg synes det ikke er noen unskyldende omstendighet at de ikke har møtt hverandre!

Skrevet

Jeg hadde krevd at han enten sletta profilen sin på begge sider og kutta ut med å oppføre seg som om han var singel, evt kunna han flytta ut og fortsatt. Å trakassere henne kommer det ikke noe godt ut av, siden det høres ut som om du ikke kjenner henne og hun derfor ikke kan ha lovt deg noenting..

Skrevet

Snakket med ham om det i dag. Han har "kjent" henne i 1 1/2 år sier han. De har aldri møtt hverandre, bare chattet på msn og mailet. Han har sendt mange fine bilder av seg til henne. Badebilder av den fine veltrente kroppen sin, selvfølgelig. Jeg som har tatt bildene da, ironisk nok...

Han har ikke sagt at han er gift eller har barn. Ikke sagt sitt ekte navn, jobb osv.

Hun derimot har oppgitt sitt navn så henne har jeg full oversikt over.

Skal ikke trakkasere henne, jeg.

Men jeg sa jeg ønsket at han skrev en mail til henne og fortalte at han er gift og ikke ønsker mer kontakt med henne. Og at jeg ville se mailen. Det ville han ikke være med på.

Men slette profilene sine skulle han. Og ikke maile mer med henne eller andre. Kom ikke til å bli noe problem fordi det alltid var ham som tok kontakt ikke hun. Sa han...

Hva tror dere???

Uff, helt utslitt jeg etter den samtalen idag.

Skrevet

Du svelger vel ikke den???

Skrevet

er du med i et network?

meld deg inn i norway network, om hun "veninna er medlem der f eks.."

Det kan du gjøre ved å gå inn på noen av dine venner , feks, som er medlem der. da klikker du på norway hos de, og bli medlem

Skal så prøve å forklare koss du kan gå inn via det..hmm..

Når du får opp bilde og navnet til denne veninna, så til høyre står det --view friends..--

trykk på den og så kommer du til venne lista.

øverst der står det back to profile..

trykk på den så kommer du til profilen... (bakveien vett du, hehe)-- smart, men funker kun om begge er medlem av samme network..

Lykke til

Skrevet

Hei!

Og først og fremst, all min sympati til deg!

Dette høres litt ut sim søsteren min og eksmannen hennes, bare at dette ikke foregikk på nettt.

Når han ikke vil skrive til henne at han er gift og dermed kutte kontakten, tror jeg det er noe mer han skjuler. OG han har neppe tenkt å kutte kontakten.

Jeg synes ikke at han er i pposisjon til å nekte noe som helst, slik det ser ut for deg (KONA HANS!!!) , har han vært utro, og attpåtil sendt badebilder!!

Han burde legge seg paddeflat, gå med på alt du forlanger, ellers burde du gå fra han. Iallefall late som et par dager.

Synes virkelig synd på deg, minner som sagt veldig om søsteren min som gjerne ville tro på alt, men ble bedratt på det groveste av sin mann, de hadde vært gift i ti år, har barn og nybygd hus.

Med mindre du vil bli lurt (altså fortrenge dette og hva din sunne fornuft sier deg), burde du sette hardt mot hardt nå, ellers vil du nok ende opp som alt annet enn lykkelig.

Lykke til, ikke la noe knekke deg.

Skrevet

boerdi.

har sjekket det for henne og det gaar ikke, hun er ikke medlem av noe nettverk...

Og hun har heller ingen [pen profil p[ feks nettby eeller noen hjemmeside hvor hun har oppgitt fullt navn...

Saa den stakkars anonyme HI kommer ingen vei med det.

Men vet ganske mye allerede uten aa kikke paa profilen hennes...

Kjaere HI, haaper det gaar seg til og at han tar til fornuft.

Skal ikke vaere som dette!

Tenker paa deg, send meg gjerne pm om det er noe!

Skrevet

Hadde ikke kjøpt den................

Hvorfor kan han ikke skrive til henne at han er gift og har barn og ikke kan ha mer kontakt når han allikavell ikke skal maile mer med henne el andre?????????????????????????????

Hmmmm........hadde IKKE stolt helt på han etter dette.

Har selv oppdaget noe lignende. Han gikk mye ut i helgene uten meg.

Han likte ikke at eg gikk inn på mob(den var privat) men noen søndager bare måtte eg,og der var en meldig fra han om de ikke skulle møtes, og at han biter ikke på første date. Eg ble kjempe sint stormet inn på rommet og vekket han. Han ble jo sint siden eg hadde lest meld, Mye styr vi var i sammen noen mnd til men ikke no lengre(han er ikke pappaen til barnet)

Vanskelig å stole på de etter noe sont.

Håper dere klarer å fikse på tingene.

Skrevet

Fikk sneket meg inn bakveien på hennes facebook. Hun hadde sendt ham en invitasjon til å bli venn på facebook. La meg inn med en anonym mail/navn. Men står ikke så mye på siden hennes annet enn når hun er født. Ikke noe bilde av henne der. Fant et bilde av henne på et treningssenter hun er intruktør, så vet hvordan hun ser ut.

Men jeg er ikke ute etter henne, hun vet jo ikke at hun har snakket med en gift mann.

Jeg er jo nysgjerrig da.

Men det viktigste er at han slutter med dette.

Blir jo redd da, når hun bor i samme by som han kommer fra. Tenkt på det når han er hjemme hos foreldrene sine at han kunne møtt henne, men det har han ikke sier han. Jeg tror ham jo. Tror ikke de har møtt hverandre.

Han innrømmet at de chattet for senest en uke siden. Hun har en høy stilling som IT/logistikk-sjef og sitter og chatter på msn på jobben!

Litt sånn nettsex-aktig til tider visstnok.

Ekkelt å tenke på at det har han gjort mens jeg gikk gravid og også lenge etterpå, helt til nå.

Blir ikke lettere å være amorøs og en god kjæreste etter noe sånt. Men jeg er innstilt på å klare det.

Skrevet

Hvorfor skulle ikke du få se mailen han sender til henne og sier han er gift?? Det vil jo si at han fremdeles har noe å skjule.. Helt i begynnelsen jeg var sammen med kjæresten min, fant jeg ut at han hadde snakket såvidt med noen jenter, og sendt de bilde.. Men han sa bare at jeg kunne gjøre hva jeg ville, også snakke med de hvis jeg ville, og jeg fikk passord til mailen hans, og slettet mailadressen til alle sammen! Hadde han sagt at han kunne sende en mail til de, men uten at jeg fikk vite det, hadde jeg bare blitt mer mistenksom! Jeg syns ikke han har noen rett til å sette betingelser! Du burde sette betingelsene, og så får han følge de, eller risikere å miste deg. Krev at dette skjer på dine betingelser om han fremdeles elsker deg og vil ha deg! Det burde være det minste han kunne gjøre etter å ha gjort dette mot deg!!

Skrevet

Jeg syns mannen din høres ut som en drittsekk!!! Og jeg driter i om de ikke har møtt hverandre jeg. Sånn som jeg ser det, har han vært utro mot deg uansett! Nettsex? Chatting med andre jenter som han sender "nesten naken" bilder til? Dette hadde jeg aldri godtatt. Jeg håper du innser at du er alt for god for han, og kommer deg vekk snart. Der har du min mening:)

Lykke til uansett!

Skrevet

Til Anonym: Ikke at jeg ikke skulle få se mailen han sendte til henne.

Han vil ikke sende en sånn mail i det hele tatt. Han mener det er helt unødvendig fordi hun vet ikke hvem han er og fordi det alltid er han som tar kontakt ikke henne.

Jeg sa til ham at da burde det være veldig enkelt å sende en sånn mail hvis hun ikke vet hvem han er, da har han jo ikke noe å tape "ansikt" for.

Jeg sa at jeg sender henne kanskje en mail selv for jeg vet adr. hennes. Da ble han sint, ja!

Vi er egentlig ferdige med diskusjonen, men lurer på om jeg må ta opp igjen akkurat den biten der. Han bør sende en mail som jeg SER at han sender.

For jeg går og tenker på dette hele tiden, både dag og natt.

Hovedinnlegger

Skrevet

Uff, tenker på deg.

Håper det ordner seg.

Skrevet

Er dette seriøst?

Skrevet

Det er seriøst.

Er ganske lei meg og fortvilet.

Men vil at forholdet vårt skal komme seg gjennom det.

HI

Skrevet

Selv om jeg egentlig er i mot å gjøre det på den måten, så ville jeg ha ringt hun dama og spurt.

Har de hatt kontakt av en enda mer usømmelig grad, får du garantert høre det.

Skrevet

Er veldig redd for å gjøre noe sånt. Hvis han skulle få greie på at jeg hadde gjort det ville helt sikkert ekteskapet være over. Det er det siste jeg ønsker.

Men må innrømme at jeg har tenkt tanken og vært fristet mange ganger.

Skrevet

Dersom han avslutter ekteskapet med deg dersom du ringer henne så er han ikke noe og spare på. han har ingen grunn til og bli sur på deg, det er han som har gjort fel, ikke du.

Håper virkelig det ordner seg for deg.

Sender deg en trøste klem.

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...