Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen symptoner i det hele tatt! Men jeg har vel insett at vi gikk sånn halvveis glipp av el, dvs vi la bare inn en "søknad" i den riktige perioden. Men jeg er ikke helt sikker, så jeg el-tester fortsatt, men de testene er nå så negative at jeg tror jeg bare må gi opp hele greia.

Opprinnelig hadde jeg IKM søndag 13., men nå tror jeg kanske det er mandagen før. Fikk i alle fall nesten positiv el-test 6 dager før forventa el, så jeg tenker IKM er 6 dager før også. Men jeg er som sagt ikke sikker. Testen var ikke helt positiv, bare nesten. Blir sprø av å lete etter el. Forrige pp kom den seinere enn vanlig, og nå før. Eller kanskje ikke... Jeg har gått til innkjøp av termometer, sånn at jeg kanskje etterhvert kan få mer kontroll over syklusene mine. Temper du? For jeg er helt grønn ....

Har aldri tempet, visste ikke om det før nå, og jeg har barn fra før. Jeg har nemlig alltid kunne kjenne når el er, har skikkelig vondt og vet hvilken side den kommer fra... alikevel valgte jeg å teste denne pp, for jeg mistet litt tidligere. Visste ikke hvordan syklusen ville bli etter det.

Var veldig usikker en stund, for el-testene var litt "vage", men jeg kjente at jeg hadde el på lørdag. Heldig sånn sett. CB slo ut fredag og lørdag, men de ikke-digitale laget kun svake streker.. så jeg hadde ikke gitt opp håpet var jeg deg.

Og jeg ville også ventet med å ta g-test til den opprinnelige IKM, så er du i alle fall sikker. Hvor mange pp-er har du?

Er nå inne i den 8. pp'en. Synes det holder! Har ei jente fra før, og sist gang blei jeg gravid på første forsøk. Selv om jeg visste veldig godt at det kunne ta tid, trodde jeg vel innerst inne at det kom til å gå kjapt denne gangen også. Men den gang ei..... Hadde egentlig tenkt å få to ganske tette, men nå fyller snart veslejenta to, så så veldig tette blir det i alle fall ikke. Men, men.

Synd å høre at du har mista, forresten så husker jeg jo det fra tidligere (at mannen lurte på å trekke seg fra hele prosjektet fordi han var redd for at det skulle gå galt igjen).

Så greit det må være å vite akkurat når du har el! Veldig praktisk!

Hvilken pp er du inne i forresten? Din siste, kanskje?

Annonse

Så absolutt den siste for meg OGSÅ! Er inne i første pp etter sa, så jeg er kanskje overmodig. Men jeg har 4 fra før (hørte jeg et lite "herregud"?), og alle de har kommet i 1. pp. Og ettersom jeg kjente el, håper jeg selvsagt det blir det denne gangen også. Det blir ikke mange pp-er på meg, går det ikke denne gangen eller i løpet av sommeren, har vi bestemt oss for å la være. Blir 38 til høsten, og har satt grensen der.

Men jeg er tydeligvis lett-gravert. Det er bare å vente og se. Kroppen er ikke alltid den vi tror den er, og mye kan jo forandre seg med åra!

Hadde du symtomer med lille-tulla?

4 fra før! Det var ikke verst! Jeg tenker noen ganger at det blir mye styr med to unger, men du er tydeligvis klar for 5! Men når alle har kommet i første pp, så er det jo god sjanse for du blir gravid nå også. Leste på en annen tråd her at du hadde flere symponer, så det er jo et godt tegn.

Jeg har som sagt ingen symponer, men kjente ingenting sist gang før i uke 6. Til gjengjeld var jeg veldig kvalm i de neste 10 ukene. Men jeg må jo innrømme at jeg går og kjenner etter. Når IKM nærmer seg, pleier jeg å kjenne både det ene og det andre. Alt innbilt, selvfølgelig.

Nå skal jeg faktisk legge meg. Snuppa sover fortsatt ikke hele natta, det blir som regel noen turer i løpet av natta. Det er mye bedre nå enn det var før, men jeg synes likevel at ho snart kan sove rundt!

God natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...