Gå til innhold

Til dere som har opplevd SA og evt til dere som har blødninger i sv.skap.


pluttenogmeg

Anbefalte innlegg

Jeg er nok i gang med en SA. Har hatt 1 SA før og 2 MA , men nå er det en stund siden. Jeg startet med litt brunrødt blod i morges rundt kl 18. Så har jeg vondt i magen og ryggen og det er endel blod , ikke helt friskt , men bortimot. Har hatt bind på meg i mange timer , men det er når jeg tørker meg det kommer blod.. Ikke noe særlig i bind.

 

Jeg har 2 barn fra før og har hatt blødninger med de begge , men kan ikke huske at jeg hadde så vondt i ryggen. Kjennes ut som mensen er på vei liksom ..

 

Jeg vil gjerne høre hva deres erfaringer er. Jeg er ikke mer enn 5 fullgåtte uker ..

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, Buble... Føler med deg! Vet ikke hva jeg skal si.... Jeg har også to barn fra før, men blødde aldri med dem. Har nå hatt en MA og en SA etter det, men jeg hadde ingen smerter... MA merket jeg selvfølgelig ikke, men da jeg hadde SA begynte det først å blø litt den ene dagen, så kom det masse dag.2, og da gjorde det litt vondt- men da var det liksom ingen tvil... Det virker jo ikke som om du blør nok til at du skal gi opp håpet helt, da? Kan du ikke komme deg til en lege i morgen da?

 

Vet du HVORFOR du har mistet tre ganger før?

 

Masse masse lykke til! Håper det bare er 'ufarlig' blod!

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen barn, men hadde en SA som avsluttet mitt svangerskap i uke 6. Den første dagen kom det litt svak rosa utflod, og jeg ringte legen. Siden jeg er 37 fikk jeg komme inn til lege med en gang, og de kunne bare se noe de trodde var fostersekken (?), og konkluderte med at det var en SA da HCG'en var lavere enn tidligere. Senere på dagen kom det litt mer blod, men det var fremdeles mye mindre enn under mensen. Jeg hadde ingen smerter overhodet, bare en litt ubehaglig svak murring som kjentes som svake sammentrekninger av livmor. Dagen etter blødde jeg litt mer, men det tok slutt etter ca. tre dager. Jeg var overrasket over hvor lite jeg blødde totalt. Da jeg kikket i gravideboka jeg skrev som logg oppdaget jeg at jeg dagen før SA'en beskrev graviditetssymptomene som minkende,- jeg var ikke så humørsyk som tidligere, og brystene mine var mindre ømme. I retrospekt forstår jeg at dette var fordi jeg ikke var gravid lengre. Litt vemodig å lese, men det er jo sånn livet er. Min lille niese på 5 sa at "Det er ikke meningen at alle spirer skal bli til en blomst".

Jeg mener ikke å støte eller skremme noen med dette, bare deler min erfaring.

Lykke til! Jeg håper virkelig at det går bra med graviditeten din!

 

Stoor klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei buble.

når jeg hadde sa i feb,blødde jeg ganske mye,jeg måtte skifte bind flere ganger om dagen.prøv og kom deg til legen i morgen!!!!

 

tenker masse på deg vennen....

 

xxxxxx fingrene her ;)

 

kos kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...