Hege & lille Hannah <3 Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 ...og jeg er GRAVID!!!!! Både jeg og smaboer er overlykkelige! Men samtidig veldig nervøse. Det gikk jo galt i februar pga svikt i livmoren, så jeg håper virkelig jeg får bære frem denne skatten. Termin blir rundt bursdagen min, så dette blir spennende Lykke til alle dere andre, måtte dere bli gravide alle sammen!
Gjest Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 SÅ GØY! Gratulerer masse, og det går helt sikkert bra denne gangen! Lykke til, og håper du sender litt babystøv til oss som ikke er der enda! Ha en god tur de neste månedene.
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2007 Oj, det glemte jeg! MASSSSSE babystøv til dere alle *******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
PeggyPreg Skrevet 1. mai 2007 #8 Skrevet 1. mai 2007 Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lykke til!!! .... og takk for støvet!!!!!!! Klem
lotta72 har fått Anders Skrevet 1. mai 2007 #10 Skrevet 1. mai 2007 Graturler.... Tar imot babystøvet.
millymolly&mini Skrevet 1. mai 2007 #11 Skrevet 1. mai 2007 Så flott:) Gratulerer så masse!! Masse lykke til i svangerskapet! Du ringer vel legen imorgen... håper jeg!! Grabber til meg litt av det babystøvet:)
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 1. mai 2007 #12 Skrevet 1. mai 2007 Gratulerer så mye og takk for babystøvet!!
Bitteliten mor:) Skrevet 1. mai 2007 #14 Skrevet 1. mai 2007 Gratulerer!!!! Masse lykke til!!!! Takker for litt babystøv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå