Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg ha fått det nå......etter å ha ammet i ett år snart, eller har jeg bare vært heldig å få være symptomfri til nå? Fyttigrisen - det er vondt altså !!!!

Er helt hvit på puppen etter at snuppa er ammet....., og det har blitt mange ganger per dag den siste uka (sikkert 10 per dag) - da hun har vært syk! Auauau....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres slik ut, ja! Sjekk at du ikke har fått sopp eller noe annet svineri, for det kan utløse vasospasmer...

Skrevet

Tuppa, du må løpe til hs (evt lege) i morgen og gi melkeprøve! Til dyrking.

Det er ikke få som får streptokokk-infeksjon pga bitende barn med halsesyke...

Varme hjelper på skaden. Konstant varme. Og melkeoppsamlere i bh'n gjør det til å leve med når du har sår!

Skrevet

Huff...har ikke tid til det nå igjen(sopp)....er jo ett sabla liv å bli kvitt svineriet:(

ja, expat....jeg har ett bitende barn med halssyke!!!!!!!!

Skrevet

Bekymrer meg mer for streptokokker! Få tatt prøve i dag, og halseprøve av ungen! For hvis du har no og hun har no så hjelper det ikke om du blir behandlet hvis hun har strep!

Skrevet

Og ha biolakompresser på puppen daglig når du tar ab, pluss få sol på puppen daglig. Så slipper du soppen.

Skrevet

Det ble tatt halsprøve av snuppa på mandag...., og det var ingen tegn på noe infeksjon. Hmmm, må vel komme meg til legen å få levert en malkeprøve ....

Skrevet

Er du på sykehus med jobben kan det vel gjøres der?

Skrevet

ja, tenkte å få tak i en lege som kan skrive en rekvisisjon til meg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...