Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg ville dele min historie med dere her inne.

Jeg (38 år) og mannen min har prøvd i over 10 år å få ett barn, men pga pco har vi slitt mye. Har hatt operasjon for å brenne bort deler av eggstokkene, har hatt prøverørsforsøk men eggene ble ikke store nok til befruktning tross hestedose med hormoner.

Pga sykdom/dødsfall i familien ble nye planer om prøverørsforsøk lagt på is for noen år, men vi har hatt planer om å reise til Danmark enten i år eller til neste år for forsøk med donor egg.

I fjord var jeg så heldig å få dekt opphold på Ebeltoft kurcenter for overvektige og gikk ned 23 kg iløpet av oppholdet. Bonusen med oppholdet var at da jeg kom hjem og ikke lenger fikk mensen 1 gang i året (har hatt det slikt de siste 4-5 årene) men hver mnd

Så da var det bare å bruke logikken og tenke når eggløsningen kunne skje og etter 3 forsøk var det i boks :-))

Og nå er vi i uke 13 og har allerede fått sett vårt lille nurk på ul 2 ganger. Første gang var jo helt ubeskrivelig å få se at det lå ett lite embro i magen min og hjerte som slo.

Så til dere andre som prøver; lykke til og ikke gi opp håpet. Vi er ett bevis at det umulige kan skje :-))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9157342-min-gla-historie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...