Rosalie Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Tenkte jeg ville dele min historie med dere her inne. Jeg (38 år) og mannen min har prøvd i over 10 år å få ett barn, men pga pco har vi slitt mye. Har hatt operasjon for å brenne bort deler av eggstokkene, har hatt prøverørsforsøk men eggene ble ikke store nok til befruktning tross hestedose med hormoner. Pga sykdom/dødsfall i familien ble nye planer om prøverørsforsøk lagt på is for noen år, men vi har hatt planer om å reise til Danmark enten i år eller til neste år for forsøk med donor egg. I fjord var jeg så heldig å få dekt opphold på Ebeltoft kurcenter for overvektige og gikk ned 23 kg iløpet av oppholdet. Bonusen med oppholdet var at da jeg kom hjem og ikke lenger fikk mensen 1 gang i året (har hatt det slikt de siste 4-5 årene) men hver mnd Så da var det bare å bruke logikken og tenke når eggløsningen kunne skje og etter 3 forsøk var det i boks :-)) Og nå er vi i uke 13 og har allerede fått sett vårt lille nurk på ul 2 ganger. Første gang var jo helt ubeskrivelig å få se at det lå ett lite embro i magen min og hjerte som slo. Så til dere andre som prøver; lykke til og ikke gi opp håpet. Vi er ett bevis at det umulige kan skje :-))
fremtidoghåp Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Ååååååhhhh, stor klem til deg!!!! Så utrolig kjekt!!! Lykke til med nurket, håper alt går bra! :-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Slike historier tenner håp hos mange av oss ! Takk for at du delte din historie,og lykke til videre med svangerskapet. Hilsen
skifer Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Takk for at du ville dele din historie:) Gratulerer så mye og lykke til med svangerskapet. Klem
nungo Skrevet 2. mai 2007 #5 Skrevet 2. mai 2007 Det var jammen en hyggelig historie :-) Tenker at jubelen sto i taket når dere skjønte hva som var på gang! Ønsker deg masse lykke til svangerskapet!
Dotten Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 Takk, takk. For en lykkelig og fin historie... Masse lykke til videre, og kos deg med din voksende mage
Siri70 Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 Ja, det var virkelig en gla`historie! Takk for at du delte den, og lykke til videre!
martine68 Skrevet 2. mai 2007 #8 Skrevet 2. mai 2007 Dette var en koselig histore ja. Tenk at dere klarte det på bare 3 pp da mensen ble regelmessig. Gratulerer så masse med knerten i magen :-)
Cmoi Skrevet 2. mai 2007 #9 Skrevet 2. mai 2007 Rosalie Gratulerer såååååå masse, en deilig solskinnshistorie, gir oss andre som sliter et løft. Ta godt vare på deg selv og spiren din. Lykke til.Kos deg i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå