Gå til innhold

Noen som drikker AloeVera Juice her?

Anbefalte innlegg

Var på et homeparty med Life Living-produkter og ble overbevist om å drikke litt fen AloeVera-juice hver morgen og kveld. Dama som solgte mente til og med at man kunne bli raskere gravid om man drakk dette!..fra egen erfaring. Så da var ikke jeg vanskelig å be.. ;o)

Har drukket 30 ml juice morgen og kveld i 1 mnd nå og tror jaggu meg jeg er "nygravid" (3-4 uker på vei). Har IKM uken før 17. mai.

Noen andre med lign. erfaring her??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9157080-noen-som-drikker-aloevera-juice-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

aloe vera er et kjempebra kosttilskud. Jeg drikker selv aloejuicen fra Forever Living Products. Jeg tar i tillegg omega 3 fra samme produsent. Hvis jeg er i en stresset periode hvor jeg kjenner kroppen trenger ekstra, tar jeg litt ekstra aloe vera.

Jeg har hørt flere lignende tilfeller. Morsomt:) Gratulerer masse til deg

Saa kult at man kanskje kan bli lettere gravid dersom man drikker Aloe Vera juice! Det stemmer nok og er en gladnyhet.

Jeg bor i Asia og her drikker man Aloe Vera som nordmenn drikker melk (litt overdrevet, men veldig populaert altsaa...)

Men....jeg fikk beskjed om aa ikke drikke Aloe Vera juice dersom jeg ble gravid. Altsaa gjerne helt fram til jeg evt. blir gravid men at man anbefalte aa slutte naar man faktisk ble gravid.

Jeg aner jo ikke om dette stemmer angaaende de juicene dere drikker i Norge, men kan kanskje vaere et tips aa sjekke med leverandoer?

Var ment som et vennlig tips, ikke noe skrekkgreier, jeg er selv IKKE kjent for aa vaere den som bekymrer seg som hva jeg spiser osv ved graviditet.

Men Aloe Vera er vel ganske konsenstrert og sterk, saa kan kanskje vaere noe i det? Og man drikker det kanskje noen ganger daglig?

Lykke til, og stor stas dersom det gir lettere graviditet, ut og handle her ogsaa! (men kanskje slutte dersom jeg faktisk blir gravid)

Jeg har ikke tenkt å slutte når jeg blir gravid. Kroppen trenger da endda mer næring end den vanligvis gjør. Aloe vera er en rik næringscoctail, og jeg føler meg trygg på å drikke den fra Forever Living Products. Det er et rent produkt.

Annonse

Hei, jeg har kjøpte Aloe Berry Nectar fra Forever Living-forhandler på "homeparty" til kr 245,- for 1 liter. Bestilte min andre over mail, og fikk den jaggu meg levert på døra..til samme pris! Må si god service! :o) Jeg er muligens helt nygravid, og har tenkt til å fortsette å drikke 30 ml hver morgen før frokost,og 2 kapsler Pikasol (Omega 3)+ en folsyrepille. Dropper Spektro multivitamin og hvitløk en periode. Blir rett og slett litt "smør-på-flesk-effekt og veldig dyrt).

Annonse

• 6 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...