Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #1 Del Skrevet 1. mai 2007 I går fikk jeg plutslig melding med barnefar, som jeg ikke hadde hørt noe ifra på nesten en måne. Der lurte han på hvordan det gikk og om alt var bra, at han tenkte mer og mer på det som kommer til å skje. Han lurte på om hvor mye jeg trodde han skulle ha med den lille etter jeg var ferdig å amme, for jeg ville vel ha litt avlastning:) åsså sa han at det var mange på hans side som gledde seg. Tenkte det var fint at han gadd å skrive melding, så skreiv hvordan formen var og at jeg ikke hadde så mye peilig på det, men trodde det var vanlig med annen hver helg og 1 dag i uka. Han har da tidligere sagt at han vil ha mest mulig med den lille å gjer og at han skulle kjempe om delt rett og slikt. Meen hva tror du kom tikkende tilbake i neste melding? joda, nei han veit ikke om når tid og hvor mye han vil ha ungen! han ser føre seg lite i bjyndelsen og heller mer seinere...herregud! han kan ikke tro han bare plutselig kan komme valsende inn i live til guttungen når han finne ut at det passer å vær en pappa idag!! han har bestilt time på nav nå i mai, så han skulle få råd med flest mulig og komme med ett svar etter møtet med nav. Det er jo ett ganske enkelt valg! enten så vil han bli kjent og ha noe med den kommende sønnen sin, eller så vil han ikke! så hva skal han få råd av med de andre? styrer de følelsene hans eller? vil han plutslig ville ha kontakt me sønnen vist de vil og ikke vist de ikke vil?? inkompotente tulling!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9157033-blir-%C3%A5-frustrert/
susanne27 Skrevet 1. mai 2007 #2 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg forstår irritasjonen og frustrasjonen din meget godt!!er i nøyaktig samme situasjon når det gjelder barnefaren.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9157033-blir-%C3%A5-frustrert/#findComment-9157650
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå