Gå til innhold

Fortsatt mange her inne i aprilklubben som er over termin?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er her enda! Er 11 dager over termin, men blir heldigvis satt igang imorgen. Følte meg litt ensom på aprilklubben når jeg har vært innom, så vi er nok ikke så mange igjen. Lykke til da, neste gang jeg stikker innom er jeg 2 barnsmamma!! Gleder meg vilt!!

jeg kom inn og kikket litt nå. har just skrevet meg inn i Mai klubben. resten av oss i Aprilklubben kan vel egentlig bare avslutte klubben her nå og gå over til mai kansje.... huff.... ikke mange igjen her nei. føler jeg henger etter....og at jeg aldri kommer til og føde. jeg kommer vel til og gå som elefantene gjør jeg...

Er 2 dager over termin så har ennå ikke født.. Men har tuslet over i maiklubben. Har mens termin i morgen så det hadde vært morsomt hvis lille nurket hadde bestemt seg for å komme da. Ellers er det bare venting og atter venting...

Ozgirl78

Annonse

Eg hadde termin laurdag den 28. april, så er no 5 dagar på overtid... Lei av å vente!

Hadde tenkt å be om å bli satt i gang no på førstkommande laurdag (7 dagar på overtid), men er litt i tvil om eg skal vente til mandag. Då blir det jo 9 dagar på overtid, og eg likar ikkje tanken på å vente så lenge. Sjølv om ein naturleg start på fødselen er bedre enn igangsatt. Må tenke litt før eg skal inn i morgon til kontroll på sjukehuset...

Lykke til alle saman!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...