Gjest Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Tror jeg skal holde meg til terminklubben min jeg,her er det jo bare krangling og sure innlegg,så jeg venter til jeg er over i 2.trimester før jeg går over til flere forum enn terminklubben. Håper det er bedre i 2.trimester.
Måånestråle Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Jeg leser litt her inne, siden jeg håper på å høre til her igjen snart (bor på BliGravid nå), og for kort tid siden var anonym-knappen tatt bort på 1.trim-forumet, og da var det BARE hyggelig her inne. Nå er det bare masse grums og kjipe innlegg igjen... Skjønner ikke hvorfor jordmor Siri absolutt skal holde på anonym-knappen her inne når den er tatt bort på BliGravid? Er det sånn at det er mange som snakker åpent om at de ønsker å bli gravid, men så er det plutselig MYE mer hemmelig når man først har blitt gravid, liksom?!
aprilspøk Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Får håpe det blir bedre ja.. Men de samme folkene vil vel egentlig følge deg alle tre trimestre, eller? Så det er nok best å ikke la seg provosere...
carina og *jentegullet* Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 helt enig...jeg titter innom engang i blant.....får håpe d roer seg litt etterhvert
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Tro meg solstrålen, vi klarer oss utmerket godt her inne uten deg så du skal bare forsvinne!
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #8 Skrevet 2. mai 2007 er du en liten feiging som ikke tør å stå frem med nick eller? ja,ja det er du som skal leve med det,og være en feig liten en. Det er jo desverre noen som ikke tør å stå for det de mener! du blir sikkert provosert nå,men det driter jeg i! jeg har ivertfall selvrespekt nok til å stå frem med nick! tydeligvis ikke alle som har det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå