Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg skal holde meg til terminklubben min jeg,her er det jo bare krangling og sure innlegg,så jeg venter til jeg er over i 2.trimester før jeg går over til flere forum enn terminklubben. Håper det er bedre i 2.trimester.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig med deg... dumt det skal være sånn ;(

Skrevet

Jeg leser litt her inne, siden jeg håper på å høre til her igjen snart (bor på BliGravid nå), og for kort tid siden var anonym-knappen tatt bort på 1.trim-forumet, og da var det BARE hyggelig her inne. Nå er det bare masse grums og kjipe innlegg igjen...

Skjønner ikke hvorfor jordmor Siri absolutt skal holde på anonym-knappen her inne når den er tatt bort på BliGravid? Er det sånn at det er mange som snakker åpent om at de ønsker å bli gravid, men så er det plutselig MYE mer hemmelig når man først har blitt gravid, liksom?!

Skrevet

Får håpe det blir bedre ja.. Men de samme folkene vil vel egentlig følge deg alle tre trimestre, eller? Så det er nok best å ikke la seg provosere...

Skrevet

helt enig...jeg titter innom engang i blant.....får håpe d roer seg litt etterhvert ;)

Skrevet

Tro meg solstrålen, vi klarer oss utmerket godt her inne uten deg så du skal bare forsvinne!

Skrevet

Du anonym kan bare ta og tie still kan du!

Skrevet

er du en liten feiging som ikke tør å stå frem med nick eller? ja,ja det er du som skal leve med det,og være en feig liten en. Det er jo desverre noen som ikke tør å stå for det de mener! du blir sikkert provosert nå,men det driter jeg i! jeg har ivertfall selvrespekt nok til å stå frem med nick! tydeligvis ikke alle som har det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...