Gå til innhold

Louise!! er du her??

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heihei:):) uff det skal ikke være greit alltid, det går fort framover snart skal du se:)

jeg synes deg går veldig fort, kanskje fordi tiden går med på mye så dagene flyr av gårde:) Ja dagen blir bare bedre og bedre, har flytta i dag så nå driver jeg å innreder:) har satt opp stellebordet på badet og begynt å brette babytøy:) Har du en fin dag da?:)

uffda:( :( høres jo ikke gøy ut:( skjønner det ja, var på sykehuset i går jeg , det var laaang dag..fikk høre hjertelyd og greier og han har festa seg i bekkenet allerede.. bare venter på at han skal komme, men hjelper å ha noe å henge fingrene i:)

men d skal man kunne fikse: Link tyggetabletter som man får på apoteket, nyco som man får på butikk, cola fakstisk og loveharts er ting som funker bra mot halsbrann;)

jepp:) ante det ikke selv, men siden jeg ble tatt inn på sykehuset i går pga mistanke om svangerskapsforgiftning så sjekka de hjertet og diverse og da kjente hu jordmora etter og sa at han hadde allerede festa seg godt nede i bekkenet:) (ps, det viste seg at jeg var frisk) :)

er henrik livlig om dagene da? kjennes ut som jeg har en villmann i magen:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...