Gå til innhold

Alle som har hatt SA....


Tryne_ nr.3 på vei

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en ting, jeg begynnte å blø litt i dag. det jeg lurer på er hvor snart en grav.test vil bli negativ dersom man er i ferd med å miste eller har mistet?? Når ble deres test negativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. dumt å høre at du blør, men det er ikke dermed sagt at du mister. En graviditetest kan slå ut ganske så lenge etter at man har mistet. HCG produseres bare når man er gravid, men det kommer i ulike menger. Når jeg hadde SA tok jeg blodprøve hos legen, verdiene på HCG nivået var da litt i underkant av normalt. Jeg måtte tilbake igjen om etter en uke og da var HCG i blodet mitt borte. Altså, det kan ta en ukes tid, men også mindre eller lengre. Det eneste du kan gjøre er å oppsøke lege for å få bekreftet/avkreftet. Når jeg abortere i uke 8 begynte det må litt brun utflod den ene dagen, deretter litt blod på paipret når jeg var på do. Var på ul hvor de fant et hejrte som slo, og jeg ble lettet, men bare en dag etter så økte blodet på, og jeg fikk mens smerter i mage og rygg. i tillegg til at jeg ett par dager før opplevde å miste endel av symptomene/ var ikke like trøtt og uopplagt, ikke ømme pupper/ Fikk da bekreftet SA.

Men husk! Deter magne som blør under graviditeten sin, og det er magne som mister gravid symptomene sine uten at det betyr SA/MA.

 

Lykke til videre. Krysser fingrene for at spiren din holder seg på plass. Bare send meg en pm om du ønsker, har opplevd en MA/dødfødsel i uke 22, SA i uke 8, Prematurfødsel i uke 32, så jeg har endel erfaring på slike dumme ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grav test kan vise positiv i et par uker etter en SA... Men hos noen viser den negativ med en gang...Man kan ta blodprøve med tre dagers mellomrom for å finne ut om amn fortsatt er gravid.

Ellers er det ikke sikkert du har mistet.

 

Jeg blødde en del for tre uker siden. Men forrige uke så jeg et lite bankende hjerte inni der=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...