Gjest Skrevet 1. mai 2007 #1 Del Skrevet 1. mai 2007 Her har vi virkelig fått sommeren på visitt, med varme dager, og hus som er alt for varme om kvelden... Og så sitter vi i stua med vinduer åpne, og kjenner DEN brent lukta. Og joda, naboen fyrer i ovnen han! Vel, kanskje han hadde noen papirer han måtte få brent, men allikavel. I det huset forundrer ikke noe meg lenger... Har vært mange som har bodd der, og den ene mer merkelig enn den andre. Hadde noen som brente boss på altanen... Tregulv.... Og som kasta møblene ut vinduet (3. etasje) når de skulle flytte. Og som åpna alle dørene på bilen og spylte den inni med hageslangen.... Var sikker på jeg var med på skjult kamera, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. mai 2007 #2 Del Skrevet 1. mai 2007 Våre naboer fyrte også i ovnen i dag!! Varmt og herligt ute, men det synes tydeligvis ikke de... Kan også nevnes at jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger de har fyrt i ovnen i løpet av vinteren når det var kaldt, men nå skjønner jeg hvorfor: De sparer på veden til de blir fint vær:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sina's mamma Skrevet 2. mai 2007 #3 Del Skrevet 2. mai 2007 Kanskje de nettopp har fått ny ladning med ved, og må bruke mens de har igjen? Det var det nemlig en fra hjembygda mi som gjorde, brukte opp all veden før høsten-for han måtte bruke mens han hadde.. "Sviger-besteforeldrene" mine fyrer i ovnen året rundt, og hvis det ikke ryker fra pipa, kan man være sikker på at de ikke er hjemme! Så der er det i hvertfall varmt nok om sommeren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå