Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommem til Stavanger!!! Er jo syden hos oss nå :-)

Eli Smevik har nettopp startet praksis i Hillevåg (bare noen min. fra Stavanger) Hun har til nå jobbet på Stavanger Universitetssjukehus føde/barsel/gyn. Og skal være dyktig. Jeg bestilte time hos henne i sist uke. Da var det bare 2 ukers!!!!! ventetid. Dette pga. kontoret nettopp har åpnet.

Men jeg må avbestille timen hos Eli Smevik pga. det ikke passet likevel, og skal heller til Rune Mork Braut. Han har jobbet med ufrivillig barnløshet i MANGE år og skal også være helt fantastisk!!!! Men der er det laaaaaaaaaaaaaang ventetid. Jeg ringte selv å bestilte time på mand. etter avtale med fastlegen min. Sa bare at legen min skulle sende henvisningen i løpet av denne uka. Dessverre må jeg vente til slutten av juni, men sånn er det når jeg har bestemt meg for å gå til Braut.

Det finnes også private gynekologer. På Hinnaklinikken er det en gyn. som heter Marit Veholmen som er kjekk. Jeg gikk til henne etter 6 mnd. prøving bare for å se om alt var ok + at det var nesten 3 år siden sist gu. Siden det er privat slipper du henvisning! Du betaler ca.900 kr og får da gynekologisk undersøkelse med ultralyd, evt. bl.prøver ol.

Jeg fikk vite at jeg hadde noen vanncyster på den ene eggstokken :-( (pco)

Du bør komme deg til fastlegen FORT visst du vet at du skal henvises videre. Bare sånn at du får bestilt time..... Ting tar tid. Hvor lenge har dere prøvd??????

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9156294-noen-i-stavanger/#findComment-9157105
Del på andre sider

Takk skal du ha!

Har ikke kommet til stavanger enda, enda ca en mnd igjen. Kan begynne å glede oss nu!

Har kontakt med en gyn fra der jeg bodde tidligere, og han kan henvise meg videre. Går på min andre doble pergo kur og begynner for alvor å kjenne på humørsvingninger!! Har ikke prøvd "aktivt" så lenge. desember/jan kanskje. men ikke brukt prev siden sep 2006.

Håper selvfølgeli at pergo skal virke , men har en mistanke om at det ikke gjør d. Så trenger nok noe hjelp videre, evnt utredning el noe.

Takk igjen for langt og bra svar!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9156294-noen-i-stavanger/#findComment-9157311
Del på andre sider

Stygt sagt, men godt å se at det er andre som ikke har prøvd så lenge og som er i full gang med pergo evt. utredning ol.

Etter 11 år på pilla ble vi aktive prøvere i juni/juli 2006. Gikk til privat gyn. i nov. Hadde da lett pco bare på den ene eggstokken. Og "gråt" meg til pergo i des/jan. for at jeg ikke fant eggløsn.

Skal nå til ny vurdering hos gyn. etter hrenvisning fra fastlegen. Pergo har gitt meg eggløsn. visst ikke kroppen egentlig har klart det selv. Tok bare litt lang tid.... (som fastlegen tror) Men nå har jeg for få dager mellom eggløsn og IKM til at egget skal kunne feste seg. Ja det skal alltid være noe.

Du må gjerne sende meg en mail her på BIM visst det skulle være noe du lurer på engang. Kan jo være jeg kan hjelp deg?????

Ønsker deg masse lykke til!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9156294-noen-i-stavanger/#findComment-9157814
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...