Erisa* Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Jeg bare lurer... Er medisinstudent i Bergen selv:)
Mumiluvu Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 ja. skal begynne til høsten på sykepleien og prøver på nr 2.
ynna Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Vi har akkurat bestemt oss for å prøve å få barn:) Jeg er student på allmennlærerutdanninga. Blir spennende å se når det "klaffer"! Lykke til!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 1. mai 2007 #7 Skrevet 1. mai 2007 jepp! går medisin grunnfag,får se hva det blir fra høsten. så hvis jeg skal bli gravid,så håper jeg det passer med et semester på skolen.
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 1. mai 2007 #8 Skrevet 1. mai 2007 Er student, ferdig med første året med denne utdannelsen snart.
Life is a gift Skrevet 2. mai 2007 #9 Skrevet 2. mai 2007 Jeg er også lærerstudent, og vi ønsker gjerne å få første barnet mens vi er studenter. Det er både frustrerende og spennende!!!
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #10 Skrevet 2. mai 2007 Jeg er barnevernspedagog-student, men ikke prøver lenger =) Testet positivt idag... =) =) =)
ynna Skrevet 2. mai 2007 #12 Skrevet 2. mai 2007 Gratulerer med positiv test Lalla & Lykkeliten! Slutta på -piller søndag, og i dag fikk jeg mens, så det ser ut til å kroppen er i sitt vanlige "jeg" etter noen år med p-piller. Ikke lenge til el nå... Blir spennende å se! Er første gang vi prøver å få barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå