Gå til innhold

neon som vet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvis man i uke 8 misbruker ett par tab m E`er (8stk-fordelt på 2

to dager)og alkohol. er det da skader på fosteret,..

 

fikk nettopp vite at jeg er gravid, er veldig usikker på om jeg tørr å beholde pga det jeg har gjrt..har hatt mensen og alt..bruker ppiller men allikevel er jeg gravid..

 

FORTVILET!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange drikker litt alkohol helt i begynnelsen av svangerskapet da man rett og slett ikke er klar over at man er gravid. Dette går som oftest greit likevel. Når det gjelder de tablettene: Hva mener du med E'er? Er det Extacy du snakker om???

Hvis det er tilfelle, så er du nok ikke klar for å bli mor hvis du holder på med å misbruke slike tabletter... Sorry, men synes det er svært umodent å eksprimentere med slikt skitt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja e det jeg mener... s du mener at jeg ikke er klar for å bli mor... okey.. hehe har faktisk to barn fra før... hva jeg gjør når jeg har barnefri har ingenting m mine barn å gjøre.. å det er heller ikke opp til deg å vurdere i hvilken grad jeg er klar for å blir mor el ikke..

 

eneste jeg lurte på er om fosteret kan ha fått skader.

hvis noen kan hjelpe meg m det spørsmålet hadde jeg blitt veldig glad for jeg ønsker ikke ta abort, men vil heller ikke ha ett barn som muligens blir skadelidene for mine feil.

 

håper noen kan svare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kom igjen, anonym, det kan du ikke skrive!

HI visste jo ikke at hun var gravid når hun brukte stoff, det er ikke sikkert at hun hadde gjort det samme om hun visste om spiren sin!

 

Kjære HI: Det er ikke sikkert at du har gjort noen skade i det hele tatt! Det fins mange barn av misbrukere som til tross for alle morens feiltrinn er friske!

Jeg vil selvfølgelig anbefale deg å roe ned festinga fremover, om du skjønner, men det er ikke nødvendigvis slik at du har ødelagt fosteret ditt med E!

 

Allikevel vil jeg anbefale deg å ta kontakt med legen din og forklare situasjonen, og spør om du kan få en tidlig ultralyd. Hvis du har en grei lege, er det godt mulig at det går bra.

 

Og dette tullet om at du ikke er moden nok til å bli mor: Hev deg over det! Vi har alle våre teite ting på rullebladet, som kanskje ikke er det vi helst vil at våre barn skal gjøre etter oss, men det går an å forandre seg og bli en flink og ansvarlig mamma selv om man har festet litt hardere enn en nonne...

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for at jeg synes det er uansvarlig å ta extacy da... Det at du faktisk gjør det når du har "barnefri" fra dine to barn er enda mer skremmende.... Ja,ja er vel konservativ jeg da... Tror at barnet i magen ikke har tatt særlig skade, da heroinmisbrukere kan føde fra relativt normale barn, så det var ikke for å uroe deg pga. det..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...