Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 jeg er i uke 9. har dne siste uken hatt blodflekker av og til når jeg går på do..en gang klumper. etter jeg første gang blødde så har jeg hvert kjempe dårlig..ikke vanlig kvalme men skikkelig dårlig... jeg er så svimmel at ting faktisk går rundt.. hva kan det være hjeeelp.. har time hos ultralyd på fredag men det er lenge til... noen som har hvert broti lignende og som vet hva det er?? håper på svar..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 vet ikke om det har noe å si, men første gang jeg blødde var det brunt alle gangene etter har dte hvert rødt friskt blod.. hver så snill noe, som vet?
Erisa* Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Hei, du. Det er veldig vanskelig å si hva det er, for det kan være at du aborterer, men samtidig kan det godt hende at alt er bra, at det bare er noen blodkar i livmorhalsen eller sånn som sprekker slik at du blør. Noen har det slik at morkaken ligger ned mot livmorhalsen, og da blør man ofte litt. Det jeg mener å si er at selv om blod kan bety spontanabort, kan det også bety ingenting, at alt er bra. Du må nok bare vente til fredag, da får du vite hvordan det går. Liten oppmuntring: Hvis du ser at hjertet slår i uke 8 eller etter, er det 95% sjanse for at det går bra med fosteret. Så hvis det ser bra ut på ultralyd, kan du slappe av Håper det går fint med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå