Merida72 Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 På besøk fra BiM jeg da :-) Skal ut og handle amme-BH og er nå oppe i *kremt* G-Cup!! M.a.o., jeg trenger noe som gir GOD støtte. Trenger ikke være den rimeligste, men selvfølgelig tenker jeg litt på pris også når jeg skal velge. Ser ikke ut som det er all verden å velge i med denne størrelsen, noen som har gode råd om merke? Og hvor har dere handlet?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Mulig Anna Cecilia har G-cup. Ring levrandøren: Norske servicsystemer.Da kan du jo også høre vilke butikker som selger.Kan absolutt anbefale deg denne bh,kjempegod!!
storebror og lillesøster Skrevet 2. mai 2007 #3 Skrevet 2. mai 2007 abecita har i hvertfall g-cup. Kjøpte mine på hanskemagasinet i haugesund.
mamma&piratene Skrevet 3. mai 2007 #4 Skrevet 3. mai 2007 Jeg kjøpte ammebhr på www.underverker.no , og fikk de i posten i dag! kjempefornøyd=) Jeg kjøpte E cup, men så de hadde G cup der også.
gammel røy Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Sorry, i størrelse g kan du ikke akkurat velge og vrake i billigere modeller. Jeg bruker 75G og har kjøpt mine på la lina i oslo- de har to eller 3 typer. Jeg har den ene de har med blonder og hemper for å "lukke opp" bhen. den er fin og praktisk, men man får litt for mye bare 1 pupp (men det gjelder jo nesten alle bher uten spile). De har en annen modell som har bedre hold og separerer puppene bedre, men den har glidelås som åpningsmekanisme og er kjempetungvindt å bruke, så anbefales når du skal pynte deg eller nå babyen er så stor at du ikke ammer hele tiden. De kostet rundt 500 kr. den med blonder er verdt hvert øre. se: http://www.lalina.no/
gammel røy Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 glemte å si at jeg kjøpte en bh på babyshop av merke anita. Skikkelig penger ut av vinduet- nesten ikke hold i den!! au, au, au
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå