Gjest Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Jeg har ikm da - og det er litt artig å ta følge med noen som har ikm samme dag..så noen flere enn meg med ikm mandag 14.mai?
Lillemy-77 Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 JEPP!! Jeg har ikm ca 14 mai, og det er hele TO lange uker til...grøss...hvordan skal det gå med tålmodigheta mi... Så ja takk, vil gjerne ha noen å vente sammen med.. Har du noen fra før eller? Dette er første gang for oss. Hvor gammel er du? Klem =)
Gjest Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Så gøy Er førstemann for oss, andre pp. Jeg er 24 og min kjære er 27. Vi hadde en liten tass på et par mnd. på overnatting denne helgen, og da håper jeg at det satte fart på eggene. Vi ble ihvertfall helt drøyt verpesyke begge to etter den koselige visitten. Nå kjenner også jeg at jeg er massevis utålmodig! Skjønner ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå frem til ikm. Men kjempekjekt å ha noen å dele den drøøøye perioden med!
Lillemy-77 Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Ja denne ventinga er de verste, all sexen er jo det positive med dette...hehe, har hatt oss annenhver dag denne periode, pluss hver dag rundt el. Så får man satse på at d ikke ble for ofte da....noen sier jo at det lønner seg å "spare opp"... Krysser alt jeg har for at vi går inn i 1 tri sammen da )
Gjest Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Det med å passe på at det ikke blir for ofte har ikke vi tatt noe hensyn til foreløpig. Vi kjørerl på sånn som vi føler for nå, siden vi ikke er lenger enn andre pp, men blir nok både el-testing og massevis av "kjerringråd" dersom vi prøver i evigheter uten hell (bank i bordet for at det IKKE skjer!) Hvor lenge har dere prøvd da? Håper vi kan jumoe inn i 1.tri sammen ja - kjekt med selskap! Ha en god natt!
Lillemy-77 Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 God morgen til deg Pelin:o) Jeg slutta med pillen i september, og ble gravid, men mista igjen i januar...så derfor har jeg hatt pause og vært ute av bim en stund. Men NÅ er jeg back i biz, og kjører på. Så håper det klaffer fort!!! Og så har syklusen min vært litt forskjellig fra måned til måned, derfor brukte jeg el-tester denne gang. En januarbaby hadde vært bra....*drømme*... Får kravle oss gjennom disse ukene først, bare en og en halv igjen nå!! =)
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 IKM 13. mai... eller 12. Da jeg våknet i dag var jeg skikkelig uggen. Tenkte på å ta en test, men måtte le litt av meg selv, det er jo tross alt godt over en uke til IKM. Men i dag hadde jeg en ro i meg som jeg ikke har hatt på lenge. Føler meg gravid, har det på en måte innerst i følelsene, og tenker at nå sitter den. Blir sikkert utrolig skuffet dersom det ikke er sånn! Men erfaringen sier meg at jeg kan stole på magefølelsen. Og har vi ikke klaffet, prøver vi igjen. He he. Digg med prøving også! Lykke til alle sammen, og ha spennende dager fram til IKM.
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #8 Skrevet 2. mai 2007 Off, så trist da... Men da vet dere ihvertfall at dere kan bli gravide. Jeg var gravid en gang for mange år siden og tok abort (var så ung - og hvem var faren? osv. lei knipe..) Men man hører jo så ofte om at man kan minske sjansen for å bli gravid igjen, dersom man gjennomfører en abort. Tenker en hel del på dette og har angst for at det har skjedd meg.. Blæh.. Er så mangt man går og gruer for og tenker på som prøver merker jeg. Nå er det bare halvannen uke igjen ja! Jeg gleder meg noe helt sykt.. Har ikke noe spes. følelse enda på at jeg er gravid, men det er kanskje litt i tidligste laget. Mai er en måned hvor alt spirer og gror, så la det for pokker spire og gro litt hos oss og!!
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #9 Skrevet 2. mai 2007 By tha way, bringebæret..Da jeg var gravid den gangen for mange herrens år siden (gud, nå følte jeg meg gammel gitt!) så hadde jeg en sånn følelse som den du beskriver. Jeg bare VISSTE det 100% sikkert at jeg var gravid, selv om jeg ikke hadde noen symptomer i det hele tatt. Og det var jeg jo - kom til legen i uke 8, fortsatt uten symptomer og m en negativ test. Men jeg var bare helt skråsikker fordi jeg følte det laaaangt inni meg.. Så det kan være et godt tegn ja
Lillemy-77 Skrevet 3. mai 2007 #10 Skrevet 3. mai 2007 Yes, da er denne uka snart over, og her sitter jeg med halsbetennelse og greier...huff, ventetida blir ikke akkurat kortere av å være sykemeldt.. Men det er jo straks helg da, og helga går jo som kjent alltid fort!! Er vel litt tidlig å kjenne noe enda ja..hehe...men jeg må innrømme at jeg kjenner godt etter ved det minste lille stikk nedentil..haha... Sist jeg var gravid så fikk jeg masse stikkinger i puppene også, men det var like før ikm, så må nok smøre oss med tålmodighet en stund til ja. Er alltid kjipt med abort da, ufrivillig eller ikke, men i en sånn situasjon så ville jeg nok gjort akkurat det samme! Tror ikke du skal tenke så mye på det med mindre sjanse, jeg har også hørt at det er større sjanse for å bli gravid etter at man har abortert, så det er nok ikke noe fasitsvar på det. Hrgd, du er jo "bare" i din 2 pp enda, ikke stress! Ta d med ro og slapp av, så kommer det nok fort en spire skal du se ) XXXXXX for oss !!! Klemmer =)
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #11 Skrevet 3. mai 2007 Jada, jeg er jo bare i andre pp,så forløpig tar jeg det heeelt med ro (helt med ro er vel ikke helt sant, men verden går på en måte ikke under om tante rød kommer - selv om hun er alt annet enn ønsket..!) Som du sier; spiren kommer nok før eller siden. Kjipt å ligge syk da :/ Jeg skal jobbe på lørdag og (WRÆÆÆL) så får ikke helg før lørdag ettermiddag. Så det setter en brems på denne helgen, men da har jeg ihvertfall en gyldig unnskyldning for hvorfor jeg ikke blir med ut på fredag. Har ikke sagt til mer enn én venninne at vi prøver, og derfor blir det litt vanskelig å finne på en unnskyldning. Akkurat fra el. og frem til ikm vil jeg lissom ikke helle i meg alkohol. Mange som vet at dere er prøvere? Mine foreldre vet ikke, men jeg tror nok de har en ørliten mistanke. Ihvertfall etter at de nylig var på besøk og så baby-samlingen vår på soverommet (ja, jeg er sjuk i hodet Har kjøpt et par babyplagg allerede; og babysko - bittesmå babysneakers er samleobjekt for meg) Off ja, man skal bli mye tullete av å gå og ønske seg en liten tass.. Jaja, gooooood bedring!!!!
Lillemy-77 Skrevet 3. mai 2007 #12 Skrevet 3. mai 2007 Huff, lørdagsjobbing er kjipt da!! Drikker du ikke alkohol så lenge du prøver? Jeg tenker ikke så mye på det, og kommer heller ikke til å gjøre det før jeg vet at jeg er gravid. Da er det selvfølgelig helt slutt!!! Jeg har snakket en del med sykepleier om d der, og så lenge ikke ikke spiren har festet seg og deler blodet ditt, er det lite du kan få gjort for å skade det. Men, jeg skjønner deg jo da, det kan jo kanskje hemme litt under prøvetida da. Men du må ikke stresse sånn at du glemme å leve da, så lenge det er bare dere to ) Det er en del som vet at vi prøver ja, i og med at vi rakk å spre det til familien sist gang. Men vi har holdt det innen familien, og så sjefen min da. Han visste det. Så han driver å søker etter nye folk nå..hihi.. Ååå, har du kjøpt babysko... Det eneste vi har er ett par babysokker som jeg kjøpte til sambo da jeg fortalte han det. De ligger på nattbordet i påvente til neste gang...hehe...nusselige...Tror nok jeg kommer til å ta mer av etterhvert ja...det er jo så mye fiiint..=) Klemmer :>
Gjest Skrevet 3. mai 2007 #13 Skrevet 3. mai 2007 Åneida, jeg er ikke avholds selv om jeg prøver! Jeg har hatt noen gode helger nå med både utepils og vin - i bøtter og spann (Yamm!),men akkurat den helgen mellom el og ikm prøver jeg å holde meg unna; ihvertfall unna mer enn et par øl. Så for all del; jeg har absolutt ikke satt livet mitt på vent selv om vi er prøvere Vi har kjøpt noen par babysko ja.. Fikk det ene paret av min kjære på navnedagen min, og da ble jeg så superduperhappy for det var lissom første hintet om at han var klar for en liten bebis i hus. Det er massevis av fine ting ja, jeg må holde meg unne alt av babybutikker, hvis ikke forsvinner hele lønnen i et jokk
Lillemy-77 Skrevet 4. mai 2007 #14 Skrevet 4. mai 2007 Ok, hehe...kommer til å savne den utepilsen i sommer ja...det er jo bare stas!! Men har faktisk allerede hatt utepils i år da, forrige helg..hehe..så den er uansett sikra! Hvor er det du kommer fra? Jeg bor i trondheim, men kommer litt lenger nordfra. Hvor lenge har dere vært sammen du og kjæresten? Er så rart å tenke på dette, at man faktisk har blitt klar for barn...hehe...var ikke det for bare få år tilbake liksom..., mens nå så er det plutselig blitt kjempefokus!!! Nå er d straks helg, og bare litt over en ukes venting igjen!! Jeg har bestemt meg for å ikke teste før mandag 14 - uansett!!! Skal holde meg!! Er så kjipt med negativ test... Ha en fin fredag og helg da! Klem )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå