Gå til innhold

IKM uke 19, 11.mai, flere her inne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har kjøpt en haug med tester bfra billigetester.no, og kommer nok til å teste fra 1 uke etter el.... De skal man kunne teste med fra bare 6 dager etter EL. (CB sin test slo ut noen dager før IKM da jeg ble gravid med med eldstemann. jar kommer aldri i livet til å ha tålmodighet til å vente helt til IKM med å teste!).

Er litt spent nå, hadde en tidlig SA (uke 5) 13. april, så vi har bare prøvd rett på igjen! hadde EL nå i helgen.

har kjøpt "babyklister" og Progesta care krem på nettet, fordi jeg har mistet kjempetidlig 3 ganger nå.

Annonse

Mæjj og har IKM 11.mai sånn ca.. Syklusene variere mellom 30 og 33 dager. Det er såååå utrooolig leeeengee til 11. mai!!!! Har veldig mye jobb å gjøre før det, men klarer ikke konsentrere meg om noe for tiden. Jaja, tenk at disse små skal ta så mye av tiden vår før de blir til :) hehe!

Jepp. 11.mai her også. Men jeg tror faktisk at jeg er gravid fra forrige pp. Kroppen viser alle symptomer og magen er hard og voksende...men jeg testet en uke etter IKM og fikk negativ test. Så vi får se om det vises bedre denne pp kanskje...

Kvinnekroppen er virkelig merkelig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...