Olives Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Vi får vårt fjerde barn snart og det begynner å bli litt trangt om plassen i bilen (Volvo XC70 med 7 seter - to av disse i bagasjerommet). Jeg ønsker ei vogn som er lett og tar liten plass, men den må være solid og tåle noen turer i litt ulent terreng. Jeg har sett på EasyWalker, som virker veldig bra. Synes kanskje at sportsdelen er litt for mye bakoverlent i ryggen når den står i "høyest" posisjon. Noen med erfaringer? Andre anbefalinger? Vennlig hilsen
It's all about me Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Da kan jeg anbefale TFK Joggster Twist, den dekker alle dine kriterier +++. - Liten og lett sammenlagt - Stor i sittedelen så den holder hele vognperioden - Ryggen er nesten rett når den er i stilt helt opp, samt at den har så godt som full liggestilling. Ikke 100%, men nesten. - Stabil og kommer lett fram både på vanlig vei, grus, snø og tereng. - Har håndbrems og regulerbart håndtak. - Lun - Samt at hardbagen er en av de største på markedet Knallgod vogn som jeg absolutt kan anbefale. Ta en titt på www.buggy.de. I tilegg bestilles den billigst på www.babyjungle.nl Lykke til med valget )
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Jeg har easy walker classic til min sønn, og vi er kjempeforøyd med vognen, den er liten og lett og tar veldig liten plass i bilen. hvis du i tillegg knepper av hjulene kan du plassere den nesten hvor du vil:) Ryggen er ikke helt rett, men det har aldri vært noe problem her! Sitter som en konge i en stressless:) Lykke til!
Hogne&Anneli Skrevet 2. mai 2007 #4 Skrevet 2. mai 2007 Easywalker sky er KNALL!! Kjempe fornøyd her! TFK vognen har ikke full liggestilling. Heller ikke OTH, om duh ar hørt om den. Easywalker classic har IKKE 360 g vendbart forhjul, noe jeg mener er et "must" innen 3hjulinger. Kunne ikke vært foruten 360 g på 3 hjulingen vår, og skjønner ikke hvorfor folk velger uten. Den er veldig kjekk! Forhjulet kan også låses! Den er veldig liten sammenlagt! Lett, stor rygg, full liggestilling, 360 g vendbart hjul, +++ Vi har i sort. 3600 kr på Happyland, Svinesund. 2 timer fra Oslo!
Olives Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2007 Tusen takk for svar. Hognegutt: 3600 på Happyland, Svinesund. Det var da billig! Hva er det av utstyr du får med deg da? Jeg tenkte jo både bagdelen og sportsdelen...
Sibylla Skrevet 3. mai 2007 #6 Skrevet 3. mai 2007 Har kun en å anbefale - EASYWALKER! Har hatt min EW i fem år, og har nå kjøpt bag til den nye babyen! Har brukt vognen veldig mye, både by og skogsvogn! Tar liten plass, er lett og den er lett å ta med på reiser etc... EW har hatt veldig lite reklamasjoner på sine vogner. Trygt kjøp!
Sibylla Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 PS! Barnas Hus har hatt 40% avslag på EW den siste tiden....
brumbrumbrum Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 Vet du om dette tilbudet gjelder fortsatt, og om det gjelder på Barnas Hus på Alnabru? Har lyst på en Easywalker Classic som ekstravogn, men er usikker på om jeg skal ta meg råd til det. Med 40% rabatt blir det jo ikke så dyrt...
Guttemamma x 3 Skrevet 3. mai 2007 #9 Skrevet 3. mai 2007 Oi,40%!! Hadde egentlig tenkt å vente til Foreldre & Barn-messa og se om det var noe tilbud da, tror de hadde 30% på EW i fjor, men nå må jeg nok en tur på Barnas Hus. Er det 40% på EW Sky også? Hvilken avdeling? Er det lenge siden du så tilbudet der? .... he he.... mange spørsmål dette.....
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 5. mai 2007 #10 Skrevet 5. mai 2007 Tror Barnas Hus er i ferd med å selge ut EW til fordel for aavtale med OTH. I Trh solgte de nylig sin siste duowlaker, og da var det bare en slik igjen i Sandvika...de sjekket for meg. Kan hende det blir OTH på oss da, om ikke vi kommer oss til Sverige, eller bestiller på nett...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #11 Skrevet 5. mai 2007 Da jeg snakket med barnas hus før påske han jeg prata med at de skulle slutte å føre EW. Derfor de hadde tilbud.
brumbrumbrum Skrevet 7. mai 2007 #12 Skrevet 7. mai 2007 Ringte akkurat Barnas Hus på Alnabru. De skulle ikke slutte med EW og hadde ikke noe tilbud på de heller. Så dette gjelder tydeligvis ikke alle avdelinger.
AE84 Skrevet 7. mai 2007 #13 Skrevet 7. mai 2007 jeg står å vipper mellom oth eller EW sky! men er veldig usikker! noen som vet hva som egentlig følger med? må jeg kjøpe regntrekk,bøyle,myggnetting utenom? da blir d fort mye dyrere!?!
brumbrumbrum Skrevet 7. mai 2007 #14 Skrevet 7. mai 2007 Noen som vet hva en Easywalker Classic koster på Happyland? Og om det evt er andre butikker i Strømstad-området som fører EW?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #15 Skrevet 7. mai 2007 til ew sky så følger det med bøyle regntrekk til sportsdelen og regntrekk og myggnetting til bagen.. jeg bruker denne vognen nå er kjempe fornøyd, det med at ryggen et litt tilbake lent gjør ingenting for min datters del hun sitter på lammeskinn ennå så det hjelper litt også.. men hun digger og site og se fremover.. mitt valg stod mellom quinny,oth,EW sky og TFK men EW sky er bare 9 kg blir liten når du folderen den sammen og er veldig enkel i design.. du kommer ikke til og angre hvis du går for denne...
Anine78 Skrevet 7. mai 2007 #16 Skrevet 7. mai 2007 Ringte Happyland nå. Easy Walker koster 4998 kr for både sportsdel og bag.
Hogne&Anneli Skrevet 8. mai 2007 #17 Skrevet 8. mai 2007 Olives 3600 kr for kun sportsdel på Happyland.
brumbrumbrum Skrevet 8. mai 2007 #18 Skrevet 8. mai 2007 Regner med dette gjelder EW Sky? Noen som vet hva sportdelen til EW Classic koster på Happyland?
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #19 Skrevet 8. mai 2007 Jeg skal kjøpe EW sky på happyland . 4990 er vel ikke en drøy pris for sport + bag ? .. eller ? Skal også kjøpe adaptor til bilstol der , og muligens bilstol også . Her i Tr.heim hadde de én EWsky til 40% på Barnas Hus, men den var knall rosa og det vil jeg ikke ha . (Jeg vil ha rød) Har aldri hatt EW før , så jeg er ganske spent ... men hører jo så mye positivt om den her så føler at jeg har gjort et bra valg . : )
Anine78 Skrevet 9. mai 2007 #20 Skrevet 9. mai 2007 Ja prisen er for Easy Walker Sky. Men du kan vel bare ringe og spørre eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå