Gå til innhold

noen her fra stavanger?

Reese

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler alle er over min alder jeg men ser nå at det fantes en debatt for unge og gravide.

jeg er 19, rekker akkurat og bli 20år før gullet kommer.

noen som er fra stavanger da og kansje vil prate litt?

Vanskelig med venner nå som en er gravid, og hadde vært kjekt med noen å prate meg i samme situsjon. Har forrsten termin 17aug.

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg e fra stavanger, bor på madla. Eg har født, mn kan gjerna snakke me dg fordeom?

Skrevet

E fra sandnes eg då, men e o iche såå lange beden:) e 18, blir 19 ågen måna itte at lillegutt e født=) terminen e enten 17 juni elle 17 juli:p

Skrevet

jepps, fra stavanger=)

Skrevet

Hei hei:)

Jeg bor i stavanger...på madla:) og jeg er helt ny her inne.. Jeg fyller 20 år om akkurat en uke idag:)

Var hos legen min i går fordi jeg har hatt magesmerter i en ukes tid.. Han mente symptomene tydet på et svangerskap utfor livmoren, så han tok en graviditetstest, som var positiv. Legen undersøkte meg nærmere i dag, og han fant heldigvis ut at det ikke var svangerskap utfor livmoren! Men at jeg er gravid da:) Både jeg og samboeren min er litt i sjokk, men veldig glade begge to!=)=)

• 2 uker senere...
Skrevet

Eg er fra Bryne. Jeg er 19 nå, blir 20 en liten stund før terminen som foreløpig er 2 januar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...