Gå til innhold

blir det aldri bedre her inne ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

alltid noen som skal komme med komentarer-om det er enten røyking,overvekt osv...alle har forskjellige meninger om dette,og sånne innlegg ødlegger faktisk veldig mye her inne..overvekt trenger så absolutt ikke ha noe å si i ett svangerskap. dere raker ned på store gravide kvinner,i den tiden de trenger støtte !! hva i all verden ???

hva er det som skjer med dette forumet ? vet dere som skriver dette,at det faktisk kan være farligere å være syl tynn,en tykk under svangerskapet ?!

og dette med røykingen..alle vil selvfølgelig det beste for barnet sitt,selv om de røyker..men det er ikke bare bare å slutte.. kjenner faktisk flere som har fått mer sug etter røyken etter de ble gravide.. som har fått friske barn !!!

la folk bestemme hva de selv vil,og tenk heller på dere selv!!! ingen er perfekte !!! slutt med disse negative innleggene..dere ødlegger stemningen her !!!

 

og selv om du har en normal vekt og ikke røyker,så betyr ikke det at du er bedre en en tykk som røyker... du er ikke det !!

 

tror kanskje det kan være en mulighet å få bort denne anonym knappen ?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, jeg mener faktisk at vi som har en normalt slank kropp og ikke røyker blri bedre mødre enn dere andre. Hvem er det som frivillig skader babyen sin? En god mor gjør ikke det, en god mor slanker seg og stumper røyken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis noen spør om vår mening, må hun også tåle å høre den! sånn er det med den saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er faen ikke vell bevart du !!!! du kan bare tro at du blir en bedre mor en oss store røykere,gjør det du... se hvor langt du kommer med den instillingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en god mor er en som er forståelsesfull og fornuftig i tankegangen sin!!!! en som kan klare å se forbi andre menneskers "småfeil" og allikevel glede seg på demmes vegne. og det er så absolutt IKKE dere som rakker ned på dem som er overvektige og røykere, og sier dere er bedre mødre enn dem. like synd på barna deres som får så innmari trangsynte foreldre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff da... syns virkelig synd på deg jeg...

det kan umulig være bra !!!

så foreldre som er tykke og røyker er trangsynte ?

hva i all verden er det du er da?

hadde jeg vist hvem du var,og snakket sånn til meg,så ville jeg gitt en en to fire god natt..

slike folk som deg provoserer store røykere,men det er vel absolutt det som er meningen din !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror du misforsto meg litt, for det innlegget var ment til de som rakker ned på folk som er overvektige og røyker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det andre graviditeten min. Med min første var det nett likt her inne. Altså, det er ikke noe poeng i å diskutere dette. røyker eller ikke røyker, man er en god mor uansett. Selvfølgelig bør man ikke røke i ett svangerskap, alle vet det. men for noen er det veldig vanskelig å slutte. Jeg har aldri røkt slev, men ser problemet. Jeg mener selvfølgelig at man ikke bør røke i ett svangerskap, men samtidig så er det så mye annet som er skadelig for barnet i magen også, og hvem vet, kanskje jeg gjør noe jeg ikke bør uten at jeg vet det.

 

Poenget mitt er, la det ligge. Alle har meninger om dette. Å de som røker vet sikkert at de ikke bør gjøre det, men det får bli deres valg, jeg har vertfall IKKE tenkt å hakke på noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei , det blir aldri bedre her inne !!!!

Nå er det 3 år siden sist jeg var her , og da var det om mulig værre ...

 

Og ang. røyking i svangerskapet , så vitner det om svak karakter og lite hensyn til barnet i magen ! Jeg blir sjokkert når jeg ser gravide og nybakte mødre med sneipen i kjeften ... Det er min mening OG det har jeg lov til uten å bli kalt trangsynt ! Vi er så opplyste i dag at vi vet hva som ikke er bra under svangerskapet, deriblandt røyk , så da er det bare å holde opp ! Jeg har selv vært storrøyker i 10 år , men bestemte meg en dag for å slutte ! Har ikke tatt et trekk på 5 år ...

Og ang. fedme , så skader man ikke barnet med det ! Men det er en helsemessig fordel å ikke være overvektig , og også lettere å leke ol med barnet ! Men det gjør deg ikke nødvendigvis til en dårligere mor !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok si meg enig i allt som du har skrevet Smellt P. Tjukka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en normal vekt og jeg er ikkerøyker, jeg drikker ikke og spiser bare sunt. men tror jeg at jeg blir en bedre mor av dette??? NEI!!! det får tiden vise... jeg vet om de som er overvektige, røyker, drikker kaffe, og spiser godterier som er gode mødre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...