Gå til innhold

Jeg er veldig i tvil hva jeg skal gjøre... hjelp meg litt...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg nærmer meg 35 år, og jeg er gift med verdens snilleste mann. Men han vil ikke ha barn, han nekter. Han sier at nå må du legge det skal ha barn tullet bak deg. Men jeg kan ikke det, det går bare ikke, jeg føler et så sterkt instinkt på å bli mor, at jeg må bare det.

 

Nå har jeg endelig fått sjansen til å skjule det hele for min mann. Han skal ut å reise et år i østen, og jeg vet at han ikke kommer til å være trofast mot meg på denne turen (mange mange horer kommer det til å bli) men, han skal altså være borte et år..

 

Skal jeg klare dette å holde dette skjult for mannen min må jeg gjøre det nå.....

 

Jeg tenkte at visst jeg blir inseminert i danmark etter at han er reist med anonym donor, og bærer frem barnet og later som at det er et fosterbarn som bor hos meg... når han kommer tilbake igjen, for det får jeg lov til.. å ha fosterbarn..

 

Jeg vet at jeg ikke skal føre mannen min bak lyset,

 

Men jeg er så innderlig desperat og vil dette SÅ gjerne.

 

Gode råd ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom dette er et seriøst innlegg må jeg si at jeg synes ganske synd på deg. Hvis "verdens snilleste mann" er en mann som helt sikkert kommer til å bedra deg med mange, mange horer det året dere er borte fra hverandre, og som kort avviser dine ønsker om å få barn, ja da synes jeg kanskje du ikke har verdens snilleste mann.

 

Synes det er trist at du selv ønsker en slik farsfigur for ditt eventuelle barn, og i tillegg vurderer å gå helt bak hans rygg med dine planer. Dette burde vel si deg noe om dette forholdet?

 

Og i tillegg det du sier om å late som det er et fosterbarn - nei, det kan ikke være seriøst vel?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal skille deg fra mannen din og gjøre donorforsøket som singel kvinne. Du trenger ikke denne mannen, ingen trenger en mann som har seg med horer. Og en ny "far" til barnet ditt finner du sikkert!

 

Lykke til, det ordner seg for snille jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker ikke mannen din som "verdens snilleste mann", ikke for at han ikke vil ha barn - men fordi du vet at han vil bedra deg. det sier meg at han kanskje har gjort det før?

 

uansett, det virker ikke som du har det helt godt, og livet er for kort til å sitte å vente på ting man har lyst på. Du begynner å bli såpass gammel nå, at hvis du virkelig vil ha barn burde du gjøre noe nå.

 

meeen eg synes _ikke_ du skal føre mannen din bak lyset, da synes jeg heller at du burde revurdere forholdet deres.

 

Du er nesten nødt til å veie opp hva som er viktigst for deg i livet, å leve med mannen du elsker(?) eller et etterlengtet barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ønsket ditt. Jeg skjønner ikke logikken til din mann om at egne barn ikke går, men fosterbarn er greit? Mener han at han ikke har noe ansvar for fosterbarn og at det er "din greie"?

Barn burde være en felles ting når man planlegger det. Og begge burde stille opp og ta ansvar når et barn dukker opp i våre liv.

Om jeg tolker det du skriver om din mann riktig, så minner det om en del holdninger som fins i forhold til kjæledyr; hvor den ene vil ha hund, men ikke den andre. nr 1 presser gjennom hundehold hvor nr 2 aksepterer på det vilkår at h*n ikke skal ha noe ansvar med hunden. En slik løsning er ikke ideelt for kjæledyr, siden nye individer påvirker livet til alle involverte. Det er langt mindre ideelt for et barn.

 

Om du gjennomfører dette uten samtykke med din mann, hva skjer om han melder seg ut av forholdet når han oppdager "bedraget"? Er det ok for han å komme hjem til en liten og en mamma som er sliten, som har et ansvar som ikke kan legges til siden? Et barn som gråter om natten? Stiller han opp når barnet trenger stell når mamma er syk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her tror jeg ikke gode råd eksisterer! Håper dette ikke er seriøst nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle mannen din dra fra deg i et helt år??? .. hva er poenget i å være gift hvis du vet han kommer til å være utro, og dere har helt forskjellige ønsker her i livet..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...