Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Gullet vårt på 3 måneder har vært veldig sutrete de siste 5 dagene. Ammer henne mye oftere enn 'vanlig'. Rett før var vi oppe i 6-7 amminger pr dag. Og da var det ca 1 til 2 om natta. 1 kl 4 og en litt før 7... Nå har det blitt 4-5 om natta på det verste (mellom 23 og 7). Jeg har sovet lite og blitt veldig sliten av dette. Hun dupper ikke mere enn ca halvtime på dagen heller så jeg får ikke tatt igjen det tapte. Og så var bleien i dag da... Etter å ha bæsjet under hver amming i natt (3 ganger, byttet bare i senga da), så oppdaget vi grønn bæsj for første gang i bleien... Ble redd for at jeg har for lite melk nå. Pumpa ut 200 ml når det var 4 timer siden forrige amming (ga henne mm fra fryseren i mellom der). Hva skal jeg gjøre? Skal på 3 mnd kontroll denne uka, så jeg får veid henne da... Hva kan grønn avføring være tegn på da?
Expat Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Det høres ut som dere har en festlig kombinasjon av økedag og tannkløe... 200ml er kjempeflott kapasitet!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Jeg synes også det virker som mye melk... Skal følge med bleien videre- og snakke med dem på HS om det fortsetter slik. Hun drakk akkurat 150 ml av de 200 jeg pumpa ut- (hun veier ca 5,5). Ble bare (og er) så redd for at amminga ikke skal fungere. Har lyst å fullamme så lenge som mulig. Men kan det bli grønn avføring pga økedag(er)? Har tenkt tanken på tenner- men er ikke det veldig tidlig?
Expat Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Pappan min hadde tenner når han ble født... Alt mellom 0-12 er normalt for første tann, 3-9 er vanligst. Har han økt melka di og slever masse pga tannkløen er nok bare magen i ulage. Går seg til!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Takk for svar-- alltid godt å få roet seg litt her inne. Lett å bekymre seg voldsomt for ALT når man har baby merker jeg. Skal sjekke litt mere om det er tenner på gang.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå