*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 hei. jeg trenger litt hjelp her. jeg er så spent på hvordan framtiden min ser ut. Med tanke på jobb, jeg har akkurat startet i ny jobb, som er veldig utfordrende og jeg lurer på hvordan går dette i framtiden? jeg og sambo har også tatt opp felles lån nå, og jeg lurer veldig på når han vil binde seg mer, forlovelse? når blir han klar til og få barn? jeg vil ha nå, men det vil ikke han. Hvordan ser vår felles framtid ut? tusen tusen takk til dere som vil hjelpe meg litt med dette... jeg klarer ikke og se noe når det gjelder meg selv eller noen som er så tett på meg. stoor klem
*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. mai 2007 tusen takk for svar :-) jeg skal prøve så godt jeg kan, er litt trøtt men skal vi se..... Jeg føler en liten en til men det blir ikke før tiligst nesste år, kan se ut som høsten. en gutt. føler jobb på deg i aug i år jeg synes det virker som at du kommer til og ha mye med ungdom og gjøre, føler du er flink og har en god kommunikasjon med ungdom i tenårere (ikke en lett tid det der) da er det godt de kan henvende seg til deg :-) mannen din virker veldig selvstendig og han ivrer etter noe nytt... jeg føler han kommer til og satse på noe eget etterhvert, men alt skal planlegges og settes ut i livet... jeg føler det vil ta kanskje 2 år, men han får det til :-) får opp en weekwnd på dere uten barn i sept/ okt. kan se ut som roma/ athen... værtfall i nærheten av middelhavet. føler dere vil ha godt av en sånn tur bare dere to :-)
*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2007 hei hei :-) ja jeg ser neste høst nå deg :-) jeg føler det er noe du søker på selv og at det er mellom 50 % og 75 %. ser du når vi får den nye bilen ? og nå vet jeg hvorfor at vil vente med barn, han er redd han ikke klarer og ta vare på den lille, han har ikke vært noe særlig borti småtasser før, til onsdag skal vi besøke ei venninne med en liten en... ser du hvordan han kommer til og ta det? er så spent ser du :-)
fikk en gutt Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 hei kan du spå meg? når min svigerinne skal gifte ..forlove seg? f dato: 24 aug.79 og hvilket land han kommer til å være fra pls send pm tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå