xyz06 Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Hei, vi skal flytte og i den anledning skal vi male stua. Skal jeg sette mannen min på jobben eller kan jeg også male selv om jeg ammer? Er ikke særlig begeistret for løsemidler og vil ikke at dette skal gå over til morsmelk. Fins det noen anbefalinger om dette?
Expat Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Rent praktisk så skal vel ungen ikke være i huset når det males, så hvordan vil du da få ammet? Ihht amming så kan du male hvis det er bra lufting. Forsiktig med å drive med repeterende bevegelser med armene opp og ned, du kan få tilstoppinger i gangene (det er tilogmed de som ikke kan strikke ). Kantemaling og slikt burde gå bra hvis du finner på no lurt ang 1)
xyz06 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2007 Tusen takk for svar, Jeg hadde tenkt å male den nye leiligheten mens moren min passet babyen i den gamle leigheten. Vi bor fortsatt i den gamle leiligheten (har ikke tenkt å flytte inn i den nye før vi er ferdig å male og luftet ut)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå