Gå til innhold

Ny her - og ny i Asker

Anbefalte innlegg

Hei!

Så var det vel på tide å opprette en egen profil, etter å ha tittet rundt på sidene en liten stund :-)

Jeg har bodd i Oslo i 3-4 år, men nå har vi kjøpt oss hus i Asker. (Min saboe kommer herfra) Alle mine venner bor i byen, så det hadde vært hyggelig å bli kjent med noen her ute i området, samt noen med termin i aug, sept eller okt. Selv har jeg termin medio sept. Det er min første.

Jeg liker bl.a. å trene, gå tur, cafe, reise mm.

Håper å høre fra noen som har lyst å bli litt bedre kjent :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9152291-ny-her-og-ny-i-asker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen til Asker!

Jeg tilhører augustklubben og er gravid med nr. 3. Jeg går for tiden sykemeldt pga bekkenløsning og har hatt mer tid til å sosialisere meg. Har vært med på BIM-treff i Asker. Har du lyst til å bli med på det,går du bare inn på BIM-treff-sidene og melder deg på! Hyggelig bli kjent med fler vordende mammaer!:-)

Håper vi sees!

Annonse

Førstkommende uker er jeg litt opptatt grunnet resie med jobben, men onsdag kveld (mellom 18 og 20 avhengig av hva som passer for deg) eller torsdag kveld (etter 19.30) kunne passe fint, eller i løpet av førstkommende eller neste helg.

Om andre leser denne meldingen, så bli gjerne med dere også :-) Hyggelig med så mange som mulig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...