Gå til innhold

Liten blødning og mindre symptomer


Novembergutten

Anbefalte innlegg

Hadde litt blod på papiret og noe misfarget utflod i går. Opplever også at mine ellers så ømme bryster ikke er så ømme lenger. Noen som har opplevd det samme og fortsatt er gravide? Er i min 11. uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)..Hadde det slik som deg da jeg var i uke 7. Fikk litt panikk når det plutselig kom blod når jeg var på toalettet. Snakket med legen min om dette og hun sa at dette var normalt. De første 3.månedene kan det komme en liten blødning den tiden du egentlig skulle hadd mensen din igjen. Hadde ikke smerter når jeg hadde dette,så har du ikke det så tror jeg nok det går bra. Er i uke 16 nå og puppene mine varierer fra dag til dag. Dette er ihvertfall normalt :).Lykke til :)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan være en MA. Min venninne opplevnde det samme som du beskriver i uke 10 og måtte ha utskrapning pga. dødt foster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en slik blødning i Uke 12...dagene forut for det hadde jeg absolutt ingen symptomer lenger. Brunlig utflod som kun varer i en dag eller to er det man kaller hormonelle blødninger, så lenge du ikke har skikkelig menstruasjonsblødning m/magesmerter osv, er det av all sannsynlighet en helt normal blødning som mange mange opplever. Det anonym skriver over hører mer til sjeldenheten når du har kommmet såpass langt ;-) Hvis det har gitt seg eller ikke tiltar ville jeg bare nevnt det ved neste ktr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Hadde også en tidlig UL i uke 7, og så da et bankende lite hjerte - så har vel all gunn til å være optimistisk her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde jeg var gravid , følte meg gravid,.. testet negativt. Men det var rimelig tidlig og, i (mors) uke 3- 4... så kom det en blødning, men mørkere enn vanlig, og veldig liten. Dersom jeg er gravid er jeg i 5, snart 6 uke nå, er det mulig at det ikke var mensen likevel.. men en feste blødning ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...