Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Me har brukt storkklinikken tidligere og har fått verdens herligste gut.Nå tenker vi på å prøve ein gang til å da kunne vi tenkt å prøvd Nordica.Får alle eggløsningssprøyte der og hvordan fungerer dette?

Skrevet

Hei

Du må få resept på eggløsningssprøyte av legen din. Den settes så i samråd med Nordica. Jeg ringte dit da follikelen min var 17 mm. Det var en fredag. De ga meg da beskjed om å sette eggløsningssprøyten søndag morgen. Videre skulle jeg komme til dem mandag og tirsdag.

Lykke til:o)

Skrevet

Hei Storkfrøken69! Tidlig oppe du også? Får ikke sove lenger enn til 4 om morran for tida jeg..... Hvordan føles det nå? Når skal du begynne å teste?

Skrevet

Hei du :o)

Huff da, det er kjedelig å ikke få sove.

Jeg har akkurat sittet sjokkert og lest et av innleggene her. Det må være en som ønsker å provosere. Det har vært litt mye av det siste uken.

Ellers kjenner jeg ingenting. Kan ikke teste før tidligst på lørdag. Må innrømme at jeg ikke har noe tro på det. Faktisk så lite at jeg i går var på cafe og drakk øl. Det har ikke blitt mye av det siste året. I gåe var vi en hel gjeng ute. Jeg burde selvføglelig vært optimistisk og flink, men jeg orket rett og slett ikke mer. Hvorfor opptre som gravid når jeg er 99% sikker på at jeg ikke er det??

Skrevet

Mye teite innlegg ja....jeg prøvde å svare at ingen var interessert og håpet at ingen skulle gidde å svare mer, men svarene strømmer jo på og da oppnår de akkurat det de vil....men jeg kontaktet moderator og ba om å få fjernet innlegg jeg syntes var for dumt.

Skjønner godt at du ikke orker å bare være flink hele tiden, hadde det på samme måten selv den siste gangen. Jeg begynte å røyke litt igjen til og med fordi jeg var så oppgitt og lei. Men da satt den jammen! Men du må ikke gi opp selvom du ikke føler deg gravid. Jeg følte ingenting før jeg var flere uker på vei.

Skrevet

Hei Storkfrøken :-)

Leit å se at du er så lite optimistisk, men jeg vet akkurat hvordan du har det. Selv har jeg kommet meg ovenpå igjen etter nedturen i helga, men det var tøft denne gang. Tror jeg fikk meg en hormonsmell etter pergo'n og muligens sprøyta, men det er ikke godt å vite hvor alt kommer fra. Var en rimelig intens måned hvor alt var stress fra ende til annen; ny lege, ny klinikk, nytt medlem i heiagjengen, fersk på forumet her, pergo, eggløsningssprøyte (som jeg satte selv enda jeg egentlig ikke klarer å SE på at noen stikker i meg engang!), dårlig med penger - og i tillegg har jeg nå runda året som prøver så nå syns jeg virkelig det var min tur. Blei så oppgira at jeg fikk søvnproblemer, og absolutt alt jeg tenkte på var sperm, egg og store mager. Det sier seg selv at fallhøyden blir litt for stor i forhold til å lande på beina etter en sånn omgang. Og det hjelper egentlig ikke at en sier til seg selv at det er liten sjanse for gevinst heller, håpet er der likevel.

I dagene etterpå har jeg hatt masse tanker om at "det er vel ikke meningen", og tilogmed spurt meg selv om det er verdt det å ofre så mye tid, energi og sjelefred på noe jeg kanskje (les: antakeligvis) aldri får til. Når skal jeg gi opp og fortsette livet mitt som har vært mer eller mindre on hold det siste året? Skal jeg ta den helt ut og prøve ivf i stedet? Foreløpig har jeg ikke noe endelig svar til meg selv, men nå tar jeg ihvertfall noen måneders pause fra hele prosjektet. Det blir jentetur på by'n til helgen, med øl og forhåpentligvis en lekker mann å leke med når jeg bare får drukket meg pen nok ;-)

Håper virkelig du får egget til å sitte denne gang, statistisk sett er det jo ca 1/6 sjans pr forsøk for å bli gravid i "vår alder" så for oss to tilsammen burde det jo være enorme odds for at dette er din tur :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...