Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Lurer på å kjøpe denne trillen, men vil vite om noen har noen erfaringer å komme med. Noen som vet hva den koster?
Gjest Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Vi har denne ( 06 modellen riktignok da ;-) ) og er superfornøyd, vi kjøpte den da gullet var forholdsvis liten så for oss var det viktig at den kunne legges helt ned. Den er stor og romslig, god og trille (til å være en trille og ikke noen sportsvogn for det er det jo ikke), masse smarte finesser som ståbrett (integrert) super handlekurv og mange små detaljer. Dessuten så tåler den mye, butikkene får visstnok veldig veldig sjelden inn reklamasjoner på denne ifbm flyturer etc etc. Tror jeg så 07 modellen til 2799,-
LadyLay Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Så fint at noen hadde den og kunne svare meg. Et lite spm til...den er ikke tung eller vanskelig å kjøre på litt glatte underlag som f.eks. inne i butikker, på kjøpesentere etc? Vi har en trille som vi aldri har fått brukt pga dette skjønner du. Ellers så synes jeg også at den virker super og med mange finesser:-)) Husker du hvor du har sett den til kr. 2799,-?
Gjest Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Nei, inne på kjøpesentre etc etc så er den helt genial, men der den ikke er optimal er om du f.eks triller på grusvei (hehe, er utprøvd). Det som også er fint med den er at selve utformingen er ganske enkel (lett å ta av hjul og vaske etc etc så det er mindre ting som kan gå istykker). Fru Lyng butikkene har denne trillen :-)
Gjest Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Ser det ligger en brukt ute på finn.no http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9986256&sid=6afv0upMH570239&pos=1&tot=40
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Hei! Vi har 2007 modell (svart og rosa...) til vesle jenta vår på 1 år. Kjøpte den egentlig til sydentur da hun var 10 mnd gammel og var storfornøyd! Hadde først en Maclaren Quest men syntes den var trang, liten og ikke kunne man legge helt ned ryggen heller... Så kjøpte da Peg Perego P3 vogna. -Den beste trillen vi har hatt så langt! Har selvsagt andre vogner til mer "daglig" bruk. Vet at de selger den på Storken i Ålesund til 2500 og vi fikk faktisk regntrekk til 350,- med på kjøpet! De har en internett side man kan kontakte dem på og de sender sikkert :-) Kjøpte selv min OTH urban Jungle hos Fru Lyng (ser at noen anbefaler denne butikken ettersom de har denne vognen...)og endel utstyr til denne vogna i ettertid og de er urimelig dyre og tar masse gebyr for ekspedisjon i tillegg til postens forsendelser osv.... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 Bare et tips: pliko P3 selges til 2200,- på Babymagasinet på Grønland (Oslo)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå