Gå til innhold

Takk for meg..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er det nok noen av dere som blir litt hormonelle og grinete igjen... Kanskje ikke minst fordi jeg kommer til å lagre dette innlegget som "Anonym". Men jeg har funnet ut at jeg fra nå av kommer til å holde meg langt unna "snart alenemor" debatten... Den gir meg absolutt ingen ting. Føler det er mer som en msn-samtale mellom 2-3 personer (nevner ikke navn,men dere ser ut til å la dere treffe av lignende tråder,så dere vet vel selv hvem dere er...) enn en seriøs diskusjonsside for oss som skal bli alenemødre. Litt trist,men sånn er det nå, så da velger jeg heller å holde meg unna i stedet for å la meg irritere...

Ønsker dere alle sammen lykke til med kommende fødsler og med livet som alenemamma. Dette klarer vi bra!:D

Klem fra meg

Fortsetter under...

hadde du postet noen seriøse innlegg så hadde du garantert fått noen seriøst svar og!!

Synes det er en god tone her, vi har gode dager og dårlige dager, og støtter oppunder derhen.Greit vi kan tulle mye og ha useriøse innlegg, men det er vel ikke meningen vi skal grave oss ned og bare syte fordi vi er alenemødre heller?

D e jo trist at du føle d på den måten, d e jo ikkje me meininga at nån skal føle seg utfor, og vi stenge jo ingen ute, alle e velkommen tell å delta i debattan.

Men lykke til videre me svagerskapet da!

Håpe at alt går bra, og kanskje ombestemmer du deg anngående forumet etterhvert;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...