Gå til innhold

Fredrikstad sykehus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har født to barn på frstad sykehus og har bare gode erfaringer...

Skal ha 3mann nå om 2 mnd og han skal også bli født der...

Har ikke født er etter at de har pusset opp fødeavd så det gleder jeg meg til.. er 6 år siden sist..

At de har fått en del pepper er jo helt sikkert men nå har de aldri hatt så strenge rutiner som nå heller da.. etter alt det kom fram i media..

er nok andre sykehus som er minst like ille som frstad var en periode men som ikke det har blitt noe skriverier om..

Neste gang du skal føde får du fortelle om dine negative opplevelser så gjør de sikkert alt de kan for at du skal ha det bra denne gangen...

Lykke til

Jeg hadde ingen problemer med selve fødestedet, det var heller de annsatte der... Anbefaler fødestuen på det sterkeste, veldig avslappende og koselig atmosfære. Også veldig hyggelig at vi fikk sove sammen i en dobbelt seng på alene rom etter fødselen.

Jeg hadde problemer med amming, og fikk store blemmer. Da jeg spurte om hjelp fikk jeg bare til svar at det skulle gjøre vont å amme....

Også fikk jeg jo forskjellige svar for hvert nytt skift som kom, og jeg lå der i 5 dager.

Jeg fødte mine gutter der for 41/2 mnd siden. Syntes det var litt forvirrende der.Var veldig forskjell på de som jobbet der syntes jeg. Noen var veldig koselig og andre var rett og slett ikke det.Ble veldig mye forskjellige svar på ting også. Men veldig deilig med enerom og at du kan ha pappan der hele tiden.

Fødte der for snart åtte år siden, dvs før de pusset opp og startet med differensierte fødeavdelinger. Har ingen spes negative opplevelser med sykehuset. At man møter forskjellig personell må man nødvendigvis regne med. Skal føde der nå i juli og er spent og forventningsfull til det nye tilbudet. Håper de har alle avdelingene åpne. Er med på undersøkelsen der jeg får trekt fødeavdeling. Bare det er spennende for meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...