Gå til innhold

Flere enn jeg som er inne på gammel termin og sjekker hvor langt de ville ha vært i dag om de ikke mista?

Modesty Blaise

Anbefalte innlegg

Må innrømme at jeg må liksom inn og sjekke. Jeg ville vært i uke 15 nå... *sukk*

Heldigvis har jeg hatt en fin tid etter at jeg mistet med god støtte fra min kjære og gode venner og kommet videre. Men tenk om...

Fortsetter under...

venninna mi var ca 5 uker lenger på vei enn meg så eg blir hele tida påminnet hvor langt eg ville vært....idag hadde eg vært rundt uke 24.....men prøver å ikke tenke på det...

ja, tenker ofte på det å sjekker av og til inn i de termminklubbene jeg tilhørte bare for å se hva jeg kunne ha vært en del av.. Skulle snart ha vært 8 mnd på vei og 4mnd på vei... Tungt å se at kollegaer (som ble gravide på sammetidspunkt som meg, begge gangene) går rundt å strutter..

Annonse

Eg går ikkje inn og leser, men har rekninga i hodet..Mista i veke 20, skulle no i slutten av veka gått inn i veke 33...Veldig vemodig å tenkja på, skulle snart vært ferdig, men står tilbake på start..

Håper dette er siste pp...

Vikti med god hjelp fra venner og familie- me er heldige

Lykke til videre.......

Jo, jeg er nok også innom der og smugleser innimellom, men nå er det en stund siden. Merker at jeg blir litt deppa etter å ha vært innom der... så jeg prøver å la være.

Jeg hadde vært 20 uker på vei på fredag, og DET er det vanskelig å la være å tenke på.

Håper det går bra med deg Modesty Blaise. Du er kanskje igang med prøving igjen?

Jeg fikk endelig mensen igjen i dag, omtrent akkurat 7 uker siden utskrapningen. Det ble lenge og vente, men nå er jeg bare glad for å få sette igang igjen.

Håper du får en lykkelig dag den 13.05 nå da! Jeg har ikm rundt den 29.05.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...