Gå til innhold

Går dagene deres også utrolig sakte??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid for første gang, er 4+3 i dag:):) Alt er egentlig veldig bra, vi er kjempefornøyde begge to. Men dagene går SÅ sakte! Jeg gleder meg sånn til å bli litt tryggere på at dette skal gå bra. Nå kjenner jeg etter hele tiden om noe føles annerledes og tenker jeg kanskje ikke er gravid lenger. Også gleder jeg meg til å fortelle det. Vi har ikke fortalt det til noen enda. Har egentlig tenkt til å vente et par-tre uker til før vi forteller det til foreldre, men nå kommer mamma og pappa hit i morgen. Spørs om jeg greier å holde meg:)

Skrevet

enig. gleder meg bare til jeg kan fortelle alle det. Har en sa fra før, så nå vil vi vente til hvertfall uke ti. er også 4+3 udag:-) og det føles som en evighet til.

skal på ultralyd i uke 7 da så da kan jeg jo først og fremst glede meg til det:-)

Skrevet

Hvor mye betaler du for en tidlig ul? Må si det er litt fristende. Da er det noe å glede seg til som ikke er så lenge til. Var du på det med forrigemann og?

Skrevet

betaler 730 på volvat. nei rakk aldri det forrige gang. skal til tyrkia når jeg er 8 uker så det hadde vært moro å visst at det er noe der før vi drar. og da kan man jo se det lille hjerte dunke:-)

Skrevet

Det går skikkelig treigt!! Jeg er i uke 11 nå og synes det går sakte.. Men nå jeg ser tilbake så har det gått ganske fort..

Skrevet

jeg synes også tiden går sakte.....er 6+6 i dag og teller hver dag som går. Ser virkelig frem til 6 juni for da er jeg 12 uker. Vil nok være veldig oppmerksom de neste 2-3 ukene,for jeg hadde en MA da jeg var 9+3 sist. Så skal være lettet når jeg er 10 uker. Vi får vel bare ta dag for dag som den kommer. Lykke til alle sammen!

Skrevet

dagene går egentlig greit nå, raskere enn sist jeg var gravid. Da mistet jeg, så jeg merker nå at jeg er litt distansert til det hele foreløpig. Jeg var på ul forrige uke, hos gynekolog. det kostet under 300,-

Skrevet

hadde du henvisning fra lege siden du betalte så lite?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...