Gå til innhold

ALT vel på UL i dag!

Phiphi

Anbefalte innlegg

Hurra! Jentene har det strålende og er like store som vanlig enlinger! Nå har jeg nådd 25 uker så slapper av litt på det ttts-greiene!

Blodtrykket i dag var på høyre arm var 150/100 og på venstre arm 110/75!! Hehe. Så om man skal stole på høyre eller venstre arm, eller om man skal stole på manuell eller automatiske blodtrykksmålere det er ikke godt å si!!

Nå skal jeg hvertfall hjem til familien i Oslo en uke og bare blir bortskjemt, det blir deilig!..

Fortsetter under...

Så gøy! Det er alltid så godt å høre hjertelyd, det er noe helt spesielt. Og lyden i navlestrengen, den er også spennende å høre på!!

Har du fått avslag, så dumt, trodde det var fritt sykehusvalg jeg! Hvorfor vil du på Ullevål og ikke Aker, Ahus eller Riksen hvis du vil føde i Oslo? Jeg liker ikke Ullevål jeg..

For å være sikkret fødeplass i Oslo må du søke veldig tidlig. Det viste ikke jg og ikke fastlegen min heller tydeligvis. Hun sa vi hadde gos tid.... og ventet med å søke til andre gang jeg var der (men husker ikke når)

Ville helst på Rikshospitalet jeg, men det er mer sansynlig å få gjennomslag for klage til Ullevål nå.

Vi har ikke bil så jeg vil føde og gå på kontroller så nær som mulig.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...