KlemC 3småUnder3år Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 og er ikke imponert over det. Husker legen sa til meg sist svangerskap- at rundt uke 8 kunne man blø litt når morkaken tok over kroppen sin funksjon... Noen fler som har hørt det?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Trodde ikke det var før i uke 10 at morkaka tar over (var et gyn. sa til meg...)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 hvis du blør så burde du ringe legen og be om ultralyd.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 På uke fra uke står det at mange kan ha småblødninger, og at dette er normalt. Jeg har to dager nå hatt litt rosa utflod, ikke mye. Men kjente jeg ble super stresa. Så prøvde jeg å roe meg ned, fordi dette er normalt. Men ikke så lett. Er litt stressa over dette. Så jeg ser det ann, begynner jeg å blø ordentlig så ringer jeg nok legen. Skal til legen neste uke, så skal spørre han da. Tror vi blir redde fordi dette er noe vi ikke har hørt så mye om. Før jeg ble gravid og begynte å lese om det å være gravid, trodde jeg at symptomene på graviditet var kvalme, ømme pupper, humørsvigninger og hyppig vannlatning. Alt det andre adde jeg jo aldri hørt om, og tror det er derfor vi blir så redd når vi spotter litt, får vondt i magen osv. Men det er klart, vi må lytte til kroppen våres og ringe legen hvis vi bekymrer oss og føler at noe er galt. Lykke til alle sammen, og jeg håper vi møtes på 2 trimester alle sammen!!! Må si at jeg gleder meg masse til 1 trimester er over. Så slapper vi litt mer av alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå