Gå til innhold

Fælt hos legen,,

Gjest

Anbefalte innlegg

Okei var hos legen for å få henvisning til sykehuset.

Jeg kommer inn og det første han spør om er hvor lenge siden det er jeg fikk nr 1, nesten 1 år! Deretter sier han "og du har tenkt og ta abort, det er nok til det beste ja".

så får jeg beskjed om å skrive under på et skjema hvor det står jeg har motatt info... hvilken info?!

Så barer det av sted til gynekologisk undersøkelse hvor han bryter så j*vli at jeg begynner gråte, sekretæren som er med inn vet ikke hva hun skal gjøre! Jeg husker han var mye mer forsiktig sist jeg var gravid, men nå var det vel ikke så nøye...

åhh måtte bare få ut litt frustrasjon.. Ble bare så provosert av at han sa "det er til det beste"... han hadde jo ingen grunn til å si det!!

Fikk forresten brev fra sykehuset i dag, skal i ul og undersøkes.

Får helt angst av å tenke på besøket hos legen, har skremt meg fra å dra til sykehuset! Tenker og mye på ul, ser jeg ungen da?

Det blir i så fall helt forferdelig... spes når man har barn fra før!

hoff... mye styr...

Fortsetter under...

Hørtes ut som en lege jeg ikke ville gått til igjen...

Nei, du ser ikke embryoet...skjermen er slik at du ikke ser...de sier heller ikke termindato, men bare sånn ca når du er på vei med tanke på når UL må gjennomføres...jo tidligere dess bedre...m tanke på utviklingen!

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...