Gå til innhold

En stund siden sist..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! har hatt en pause fra bim nå,men nå er jeg tilbake og klar for å ta opp kampen mot tante rød!!!!

Har hatt pepp talk med eggstokker/eggledere og livmor. Gitt dem extra utrustning med dobbel pergokur og gitt mannen i huset klar beskjed om at det ikke blir mye søvn de neste ukene. Her skal det produseres!!!!!!!!!

Den lille prinsessen i tårnet (les:el) har enda ikke ropt på hjelp,men det er ventet i løpet av de nærmeste dagene. Så tar vi virkelig opp kampen mot tr,om vi taper så regner jeg med at den melder sin ankomst rundt 19.mai.Har den ikke kommet til 25.mai så drar vi frem pinnen å ser hvem som har vunnet slaget (har nemlig bursdag den dagen)

Noen flere med ikm rundt 19.mai som vil henge seg på i kampen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei dususs:) Jeg har også hatt pause herifra etter å ha mistet i januar. Men nå er jeg back i biz, og satser alt på denne pp!! tror jeg har el idag, men vi sex annenhver dag sånn for å sikre oss...hehe..stoler ikke helt på disse testene, får så svake streker av dem. Dersom det stemmer med min beregning så har jeg ikm ca 14 mai, og har bestemt meg for å ikke teste før over den dato!!! Så kjipt med negativ test. Er dette deres første, eller har dere fra før? Det er vår første gang :o)

Skrevet

Hei dususs@! :) Ja, syntes nicket ditt var kjent! :) Håper du blir gravid denne gangen da! :)

Jeg skal til legen i morgen for å få time til gynokolog, har hatt noe trøbbel før, sycter på eggstokkene og uregelmessig mens. Siste perioden min var på 19 dager..

Men hvis det var kun en engangshendelse, og jeg går tilbake til min vanlige syklus på 25 dager, har jeg også IKM 19.mai.

Men hva er pergo, og hvem kan få det?

Skrevet

Hei dususs@:)

Som du ser på nicket har vi endelig klart det!!! Ble akkurat satt på venteliste for IVF, og da klaffet det!!

Jeg sparer plass til deg på 1.tri snuppa!! Lykke til!!

Heia, heia:)

Skrevet

Halloen.Vi har en datter som blir 4 nå i sommer,så det er på tide med en ny en nå.Men kroppen vil ikke gjøre slik som jeg vil!!!! Har pcos.

Vi har sex nå minimum annenhver dag så jeg håper at det hjelper.SKAL inn på 1.tri rundt 19.mai håper jeg.

Skrevet

Har ikke IKM før 27. mai, men skal kjempe like fullt fordet ;o) Så håper vi at alle de innelåste prinsessene blir reddet, og at tante rød bli beseiret denne måneden ;o)

Skrevet

Tror jeg har ikm ca 24 mai.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...