Mammaja 120107 Skrevet 30. april 2007 #1 Del Skrevet 30. april 2007 Vi hadde navnefest i helga for lillegutt. Fordi hele familien bor i en annen by hadde vi bestemt oss for å ha feiringen hos forledrene mine og mamma hjalp til med mat mm. Vi fløy opp på fredagen og begynte forbredelsene med kakebaking organisering osv. Vi våknet selvfølgelig opp på selve dagen med influensa, ikke bare meg, ikke bare lillegutt, ikke bare pappaen, ikke bare storebror, neida alle 4 var blitt syke. Og jeg som trodde influensasesongen var over. Hva annet kan det være (feber, sjelettsmerter, kaldsvetting, vondt i hodet mm) Jeg skjønte ikke at jeg var syk engang før utpå kvelden for jeg var i utgangspunktet så sliten. I tillegg til navnefest var hele storfamilien til fotografen først, stakkars barn, de ble jo dratt byen rundt i febertåke. Småsur ble jeg på mannen min og, fordi han var så slapp, "alle vi andre var jo også slitne". Så langt har lillegutt vært syk 2 ganger og storebror 8 ganger det siste halve året. Vet at det er vanlig for barnehagebarn men nå begynner det vel å holde. (Bortsett fra det har jeg ingenting å klage over, fantastisk mann og verdens beste barn. Nå får jeg nesten dårlig samvittighet over å klage over sånne bagateller.) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9148400-navnefest-syte-og-klageinnlegg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 1. mai 2007 #2 Del Skrevet 1. mai 2007 Uff da... Skjønner godt at navnefesten ble slitsom når alle hadde influensa, og håper dere er bedre nå ) Synes forresten det er veldig godt å få syte og klage litt her inne en gang i blant - man trenger å få luftet litt hehe... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9148400-navnefest-syte-og-klageinnlegg/#findComment-9156151 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå