Gå til innhold

Hun er jo så sur...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en sjef i min avd. Hun er så sur om dagen, i starten tenkte jeg det er sikkert ikke pga meg, men nå merker jeg at hun er jo bare sint og sur på meg. Hun kan snakke høyt og bruke sterk stemme når hun snakker med meg, men hun gjør ikke dette samme til andre.Hun prøver finne ut alt feilen om meg. Jeg er så lei om dagen, er kvalm og dårlig og i tilegg må jeg tåle henne hverdagspress. Er det noen andre som har likt sjef, hva ville dere har gjort. Har faktisk tenkt å slutte på denne jobben. Er det feil når man er gravid...

• 5 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg ville tatt det opp med verneombudet på jobben hvis dette er en person du har tillitt til. Hvis du tør å snakke direkte med sjefen kan du også det, men det er kanskje ikke så lett i denne situasjonen når det er hun som er problemet... Du kan også gå til legen og informere han om situasjonen og be om råd. Jeg synes ikke du skal slutte. Hvis situasjonen blir håpløs og du gruer deg til jobb så be legen om sykemelding. Lykke til!!!

Hei,

takk for all hjelpesom svar:)

Jeg har faktisk tatt det opp med verneombudet, vi har hatt endel møte.

Men sjefen min er så vanskelig, tilslutt verneombudet på jobben ville ikke ha så mye med henne å gjøre. Så nå jeg har sykemeldt meg 100%. Synes det er herlig, nå trenger jeg ikke gruer meg hverdag til jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...