motorrypa Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 omsider så kom han. 12 dager på overtid og tredje forsøk med start og stopp. stor var han å. trodde jordmor tulla da hun sa han v ar 4250g og 55 cm lang. gutten var så stor at jeg måtte få bestemor til å komme med andre hjemreiseklær hehe. pappaen fikk beskjed på forhånd at han ikke var velkommen på sykehuset eller hjemme før han er blitt litt mere stabil i knollen sin. noe han faktisk har godtatt tro det eller ei. utrolig godt å være hjemme med mine to våkre små barn, men det er ikke bare enkelt heller. så nå ligger ene i vugga og andre i køyesenga å jeg sitter her med eksamener opp til ørene så kryss fingrene for at alt går bra
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Gratulere så masse!! *gla på dine vegne*
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Gratulerer så mye!! Jeg husker alt det stresset du hadde med eksen din i forkant av dette, så jeg ble veldig glad for å få vite at alt gikk bra med dere! Stor klem,
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 gratulerer s¨mye og kos deg masse med gutten!!
Anele&Solstråla Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Gratulerer så mye og lykke til på eksamen:)
Singelmamma og banden Skrevet 1. mai 2007 #8 Skrevet 1. mai 2007 Gratulerer, sååå koselig :-) Nå er jeg 7 dager over termin, håper jeg slipper å gå like lenge som deg over, for gjør jeg det rekker jeg ikke hjem fra sykehuset før lillesnuppa mi blir tre år... Og den dagen har jeg lyst til å være hjemme altså!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå