Gå til innhold

ENDELIG KOM GUTTEN TIL VERDEN

motorrypa

Anbefalte innlegg

Skrevet

omsider så kom han. 12 dager på overtid og tredje forsøk med start og stopp. stor var han å. trodde jordmor tulla da hun sa han v ar 4250g og 55 cm lang. gutten var så stor at jeg måtte få bestemor til å komme med andre hjemreiseklær hehe.

pappaen fikk beskjed på forhånd at han ikke var velkommen på sykehuset eller hjemme før han er blitt litt mere stabil i knollen sin. noe han faktisk har godtatt tro det eller ei.

utrolig godt å være hjemme med mine to våkre små barn, men det er ikke bare enkelt heller. så nå ligger ene i vugga og andre i køyesenga å jeg sitter her med eksamener opp til ørene så kryss fingrene for at alt går bra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så masse!! *gla på dine vegne*

Skrevet

Gratulerer så mye!! Jeg husker alt det stresset du hadde med eksen din i forkant av dette, så jeg ble veldig glad for å få vite at alt gikk bra med dere!

Stor klem,

Skrevet

gratulerer s¨mye og kos deg masse med gutten!!

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til på eksamen:)

Skrevet

Gratulerer, sååå koselig :-)

Nå er jeg 7 dager over termin, håper jeg slipper å gå like lenge som deg over, for gjør jeg det rekker jeg ikke hjem fra sykehuset før lillesnuppa mi blir tre år... Og den dagen har jeg lyst til å være hjemme altså!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...