miss_data Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Hei.. Jeg har termin 10 oktober, og surfer litt etter hvilken vogn som blir anbefalt til denne tid på året.. Noen med erfaring?
mammmamia ** Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Siden du får barn såpass sent på året trenger du ikke tenke på kjempesvær bag! :-) Du kan derfor se på omtrent alle vogner, helt ut fra smak... Vil du ha tre eller fire hjul, vendbar sittedel, lett eller tung, stor eller liten sammenlagt osv osv..?
miss_data Skrevet 30. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2007 Hei.. Jeg vil ha 4hjul. Den må være lett og håndtere siden jeg er liten selv, og det blir litt løfting inn og ut av bil.
mammmamia ** Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Da ville jeg sett på Bugaboo Cameleon, Teutonia Mistral, Teutonia Fun, Teutonia Mistral S, Brio Happy og Emmaljunga Cerox/City Cross og City Jet. Dette er lette vogner med fire hjul, noen av dem har to svingbare hjul foran - gjør den veldig lett å håndtere og god å trille..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå